RO EN
السلة فارغة

ORANGE: Apetitul clientilor pentru date mobile a crescut consumul din 2019 cu 37%

In intervalul octombrie-decembrie, Orange Romania a realizat o cifra de afaceri in valoare de 299 milioane de euro, in crestere cu 2,4% fata de aceeasi perioada a anului anterior. Cifra de afaceri totala pentru 2019 este de 1.112 miliarde de euro. La 31 decembrie 2019, Orange Romania oferea servicii mobile, fixe si TV pentru 10.941.000 de clienti, in crestere cu 1,7% comparativ cu finalul T4 2018.
Serviciile fixe au continuat evolutia pozitiva din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii decembrie, serviciul de televiziune prin cablu si satelit, Orange Home TV, numara peste 540.000 clienti, in crestere cu 7% fata de T4 2018, iar serviciile fixe in banda larga aveau 352.000 de clienti, in crestere cu 23% fata de aceeasi perioada din 2018.
Retea
In 2019, Orange a continuat investitiile in infrastructura, oferind acces la conectivitate 4G pentru inca 271.000 de locuitori din 545 de localitati nou acoperite. Totodata, in 2019 Orange si-a extins prezenta 4G+ in peste 1800 de noi localitati si in 54 de orase. La finalul anului 2019, reteaua 4G Orange acoperea 98,13% din populatia tarii si 100% din cea urbana.
Apetitul clientilor pentru date mobile a generat o crestere a consumului de 37% in anul 2019 comparativ cu 2018.
In luna noiembrie 2019, Orange a lansat reteaua comerciala Orange 5G, fiind prima tara din Grupul Orange in care se lanseaza servicii 5G. Astfel, la finalul anului 2019 reteaua 5G cuprindea Bucuresti, Cluj-Napoca si Iasi, orase in care clientii se pot bucura de cea mai mare viteza 5G, de pana la 1.2Gbps la download si viteze medii de 600 Mbps, o experienta similara celei oferite de serviciul de internet prin fibra optica.
In 2019, performantele retelei Orange au fost reconfirmate de catre auditorul extern Systemics PAB. Astfel, pe baza masuratorilor realizate, Orange a primit recunoasterea de „Cea mai buna retea mobila din Romania”. Totodata, auditorul LCC a certificat serviciile Orange de voce si date mobile pentru cele mai bune performante, atat in zonele metropolitane cat si in cele rurale din Romania.
De asemenea, luna noiembrie 2019 a marcat si lansarea propriei retele de fibra optica in cateva localitati din Romania. Astfel, la finalul anului 2019 reteaua Orange de fibra optica era disponibila in Bucuresti, in Pascani, judetul Iasi si Apahida, judetul Cluj.
Experienta de conectivitate a fost completata in 2019 cu servicii de top lansate in exclusivitate de Orange Romania, precum serviciul eSIM, ce permite clientilor sa se conecteze la reteaua mobila Orange fara a mai avea nevoie de o cartela SIM fizica si serviciul NumberShare, ce permite clientilor sa foloseasca acelasi numar de telefon pe mai multe dispozitive.
Servicii financiare mobile
Ca urmare a dezvoltarilor aduse serviciului Orange Money, la finalul anului 2019 numarul de utilizatori a depasit 179.000 clienti, o crestere de 40% in T4 2019 comparativ cu T4 2018.
“2019 a fost un an sub auspiciile inovatiei. Odata cu lansarea retelei Orange 5G am facut un pas important spre retelele viitorului si spre noile tehnologii digitale. Am construit propria retea de fibra optica, pe care o dezvoltam progresiv, si suntem mandri sa oferim clientilor servicii fixe prin intermediul retelei noastre de fibra optica, la standardele de calitate devenite deja definitorii pentru Orange. Viitorul este despre simplificare, de aceea serviciile financiare mobile sunt o alta zona pe care ne concentram. Suntem increzatori ca Orange Money va deveni gradual partenerul de banking pentru un numar din ce in ce mai mare de clienti” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange Romania.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter