RO EN
السلة فارغة

Heidelberg Materials Romania, campanie ce reflecta atentia fata de oameni si natura

Heidelberg Cement Romania devine Heidelberg Materials Romania, printr-o campanie ce reflecta angajamentul companiei fata de oameni si natura. Noul nume reflecta un portofoliu inovator de materiale de constructie sustenabile si inteligente, precum si de solutii digitale.
Procesul de rebranding este parte din strategia globala a grupului Heidelberg Materials, care isi propune ca pana in anul 2030 sa isi reduca emisiile de carbon cu 10 milioane de tone. Noul brand reprezinta ambitia Grupului de a fi deschis la schimbare, ramanand totodata accesibil si autentic. In acelasi timp, subliniaza faptul ca Heidelberg Materials este un lider al industriei globale a materialelor de constructii, cu un obiectiv concret: sa devina prima companie cu zero emisii de CO2 din aceasta industrie. 
Pentru ilustrarea legaturii dintre natura si comunitati, campania dezvoltata local urmareste metafora pietrei cu suflet, care, in drumul ei spre a-si indeplini rolul, ne aminteste ca totul este interconectat. 
"Materialele de constructii sunt martorii tacuti ai vietilor noastre, asa ca ne-am propus sa schimbam perspectiva intr-un mod inedit si sa descoperim si partea lor de poveste. In felul acesta, aratam inca o data ca natura este cea mai puternica sursa de inspiratie si ca, atunci cand lucram in armonie cu ea, viitorul este plin de speranta", a declarat Bogdan Arnautu, ESG and Communications Manager. 
Strategia de comunicare 360 imbina o abordare emotionala cu una rationala, iar executiile ei acopera atat zona digitala, cat si canalele traditionale, printr-un spot TV. 
Campania a fost creata de Rogalski Damaschin impreuna cu echipa Heidelberg Materials si produsa de StudioSet, regizor Anton Groves.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter