RO EN
السلة فارغة

GLASSTEC: 60.000 mp pentru prezentarea inovatiilor din domeniul sticlei

Derulat in perioada 20 – 23 septembrie a.c., targul international Glasstec 2016 va gazdui o serie de solutii inovatoare pe segmentul vitrajelor, onorandu-si astfel pozitia dominanta de lider mondial in domeniul expozitiilor specializate. Deja numarul companiilor participante a depasit recordul consemnat in urma cu doi ani, cand 1.217 firme au avut standuri la manifestarea din Dusseldorf, ocupand o suprafata totala de peste 60.600 mp. Oficialii complexului unde va avea loc expozitia au subliniat ca „industria sticlei inregistreaza o serie de schimbari majore, iar noi incercam sa tinem pasul pe aceasta cale. Dezvoltari tehnologice deosebite vor fi prezentate cu ocazia targului, alaturi de sortimente de sticla avand o calitate deosebita si de aplicatii ce exploateaza functiile inteligente actuale de pe segmentul «touch»”. Un eveniment deosebit va fi constituit de organizarea in Pavilionul 11 a spectacolului „Viitor – sticla – performanta” in cadrul caruia vor fi prezentate, in premiera, noutati ce urmeaza sa fie lansate in perioada urmatorilor 3 – 5 ani. Atentia se va focaliza asupra unor concepte precum „forme libere” sau sticla ultrasubtire, constituind o reala sursa de inspiratie pentru proiectanti si arhitecti. La simpozionul care va avea loc cu aceasta ocazie vor fi prezentate teme de maxim interes din domeniu, precum: Industry 4.0 in domeniul tehnologiilor de procesare si finisare a sticlei, procesele de proiectare digitala, ferestre si fatade moderne etc. Informatii suplimentare, la www.glasstec-online.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter