RO EN
السلة فارغة

CNAIR: Finantare de 224 milioane lei pentru proiectul “Varianta de Ocolire Barlad”

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., in calitate de Beneficiar, a elaborat si depus Aplicatia de Finantare pentru proiectul ”Varianta de Ocolire Barlad”, in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, in cadrul Axei Prioritare Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.1 Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere - proiecte noi de investitii, Operatiunea-Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TENT globala Obiectivul general al proiectului „Varianta de Ocolire Barlad” consta in realizarea unei conexiuni intre infrastructura existenta la profil de drum national, cu devierea traficului de tranzit in exteriorul localitatii. In mod direct, implementarea va conduce la Imbunatatirea competitivitatii economice a Romaniei prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietii interne cu scopul de a creea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene. Realizarea prezentului proiect de construire a variantei de ocolire Barlad contribuie la atingerea indicatorului de rezultat 2S11 - Timpul mediu de calatorie pe reþeaua rutiera TEN-T.
Obiectivele specifice ale proiectului:
1. Constructia variantei ocolitoare a municipiului Barlad cu o lungime de 11,281 km (Varianta de Est)
2. 4 poduri
3. 3 pasaje
4. 2 intersectii
5. 2 parcari
Rezultatele asteptate ale proiectului sunt:
- construirea a 11,281 km de varianta de ocolire la profil de drum national;
- construirea a 4 poduri, 3 pasaje, 2 intersectii si 2 parcari.
Valoarea totala a proiectului este de 223,672,793.15 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala-141,916,491.14 lei, 25% contributia proprie-47,305,497.04 lei, restul de 34,450,804.97 lei reprezentand TVA. Durata proiectului este de 73 luni. Codul Mysmis/codul proiectului: 119143 -Cod apel: POIM/30/2/1/Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TEN-T globala Proiect cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter