RO EN
السلة فارغة

CESAROM: Produsele ieftine genereaza pierderi financiare

Puterea de cumparare scazuta si slaba informare sunt principalele motive pentru care  peste 20% dintre cumparatorii de placi ceramice fac greseli in momentul achizitiei si risca astfel sa piarda circa 3.900 de lei, potrivit unei analize realizate de Lasselsberger Romania, liderul pietei locale de gresie si faianta si detinatorul brandului Cesarom. Dincolo de defectele tehnice ale produselor de calitate slaba, se mai numara si unele ce au   impact de ordin estetic. Astfel, pe suprafata unor placi, se pot observa de multe ori puncte negre, pete sau nuante diferite. Potrivit calculelor companiei, pentru o suprafata medie de 75 de mp, costurile unei placari cu produse ieftine se ridica la aproape  2.800 lei, suma ce include placile achizitionate initial, adezivii si montajul. Pierderea financiara a proprietarului este si mai mare, ajungand chiar la 3.900 lei, daca luam in calcul si costurile de demontare a placilor.  

 

Pentru comunicatul in format complet click aici!

 

Serviciul de Comunicate si Anunturi Agenda Constructiilor asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail: عنوان البريد الإلكتروني هذا محمي من روبوتات السبام. يجب عليك تفعيل الجافاسكربت لرؤيته.

 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter