RO EN
السلة فارغة

SKANSKA face schimbari in echipa de marketing si comunicare

Skanska a creat noi roluri in echipa sa de marketing si comunicare din cadrul diviziei de dezvoltare comerciala din CEE. Anna Wisniewska a fost numita Director marketing si comunicare, in timp ce Alexandra Bucur si Petra Machartova au fost promovate in functiile de Manager Marketing si Comunicare pentru Proiecte, respectiv Manager Marketing Corporate.
Divizia de dezvoltare comerciala a Skanska din CEE este un lider al pietei de birouri cu operatiuni in 10 orase din patru tari: Cehia, Ungaria, Romania si Polonia. In ianuarie 2020 compania a numit o noua echipa de leadership si a initiat un proces de centralizare a organizatiei la nivel regional. Noua structura va facilita si mai mult cooperarea intre tari, va duce la crearea unui hub regional si va consolida orientarea strategica spre clienti, toate acestea concentrandu-se in jurul proiectelor. Noile roluri si promovari din departamentul de marketing si comunicare reprezinta unul dintre pasii urmatori in acest proces.
Anna Wisniewska (foto), anterior Manager Marketing si Comunicare al business unit-ului din CEE a fost numita Director Marketing si Comunicare. Din noul sau rol, ea va conduce o echipa de profesionisti din intreaga divizie comerciala, acoperind Cehia, Ungaria, Romania si Polonia. Anna Wisniewska s-a alaturat companiei in 2011 si a devenit in scurt timp liderul echipei de marketing si comunicare, mai intai in Polonia si mai tarziu la nivel regional. In afara de coordonarea tuturor activitatilor de marketing si comunicare, ea a lansat noi produse, atat pentru companie, cat pentru piata - “Workplaces by Skanska” si “Futureproof Workplaces”. Totodata a dezvoltat strategia de marketing a Skanska - Futureproof - si a creat un standard si un produs unic pentru CEE - “Scandinavian Lobby Guidelines”.
Alexandra Bucur, numita in functia de Manager Marketing si Comunicare pentru Proiecte, va asigura crearea si coordonarea unei echipe de marketing si comunicare consolidate, la nivelul intregii divizii Skanska din cele patru tari. Echipa de marketing si comunicare pe proiecte va fi responsabila de lansarea pe piata a cladirilor din portofoliu, definindu-le pozitionarea si diferentiatorii. Impreuna cu echipele de Management de Proiect si Leasing si Vanzari, vor consolida loialitatea fata de brand. Alexandra are o experienta in marketing mai mare de 12 ani, iar in cariera sa a construit branduri de la zero, conducand echipe diverse alaturi de care a dezvoltat produse noi. Ea s-a alaturat Skanska, in 2016, ca Manager Marketing si Comunicare pentru pietele din Romania si Ungaria, unde a dezvoltat si gestionat planurile de marketing si comunicare pentru proiectele din cele doua tari. In Romania, putem enumera proiecte precum Campus 6 si Equilibrium. In paralel, a coordonat si activitatile de comunicare corporate ale Skanska.
Petra Machartova, in calitate de Manager Marketing Corporate, acopera intreaga diviziesi colaboreaza indeaprope cu celelalte echipe de marketing si comunicare pentru a creste notorietatea proiectelor si in acelasi timp loialitatea fata de brand. Principalele sale responsabilitati sunt dezvoltarea de noi instrumente de marketing, sustinerea programelor integrate pentru clientii-cheie, precum si organizarea evenimentelor,crearea materialelor necesare vanzarii proiectelor si promovarea portofoliului Skanska CEE catre clientii-cheie. Ea a venit in echipa Skanska Property Cehia in 2012, iar trei ani mai tarziu a fost numita Coordonator Marketing si Comunicare. De atunci a reusit sa implementeze cu succes strategia de marketing si de brand pentru 5 proiecte comerciale din Praga. De asemenea, a facut parte si din echipa de la Stockholm, unde a colaborat cu divizia de dezvoltare comerciala a Skanska din regiunea Nordica pentru construirea strategiei de inovatie si sustinerea unei culturi organizationale in aceasta directie.
Aleksandra Markiewicz are de asemenea un nou rol - Manager Comunicare Corporate - si alaturi de echipa sa va stabili o strategie de comunicare interna si externa, consolidata, pentru intreaga divizie de dezvoltare comerciala din CEE. Ea s-a alaturat Skanska in 2012, in calitate de Coordonator Marketing si Comunicare pentru proiectele din Wrocław, Katowice si Cracovia. Mai tarziu, a ocupat diferite roluri in cadrul grupului Skanska, inclusiv ca parte a echipei de comunicare din Stockholm. Aleksandra a gestionat comunicarea externa pentru trei divizii de business din Polonia.
Ca parte a echipei de Marketing si Comunicare pentru Proiecte, Monica Bejan ramane responsabila de initiativele locale de marketing si comunicare, simultan sustinand si activitatile de corporate marketing si comunicare interna.
Noile numiri vin in sprijinul strategiei Skanska Commercial Development Europe si vor contribui la atingerea obiectivelor ambitioase propuse la nivel regional.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter