RO EN
السلة فارغة

GLOBAL VISION continua investitiile in dezvoltarea de depozite logistice

Global Vision, compania de servicii integrate de real estate isi consolideaza componenta de dezvoltare de spatii logistice prin proiecte in valoare de peste 40 de milioane de euro, pe care le are in lucru in Romania. Compania lucreaza, in continuare, la acomodarea chiriasilor in depozitele din cadrul Constanta Business Park - un proiect mixed-use dezvoltat pe un teren de 100 de hectare, si Chitila Logistics Hub - destinate companiilor cu nevoi de distributie rapida a marfurilor. La Oradea, a predat prima unitate de asamblare, pentru IWIS Systems, producator german de componente auto. Compania se va implica, totodata, in derularea unor noi proiecte in Arad. In Bucuresti, Global Vision avanseaza cu proiectul Bucharest Airport Park, lansat in urma cu cateva luni, un parc de business ce va atrage un mix de functiuni, personalizat pe cerintele clientilor, si participand astfel la modalitatea de adresare a zonei aeroportului Otopeni, limitata pana nu demult.
Global Vision a fost infiintata in 2004 de omul de afaceri Sorin Preda si administreaza, in prezent, prin divizia de Property & Facility Management, un portofoliu de proprietati evaluat la 500 de milioane de euro.
Interviu cu Rusandra Bejan, Head of Operations la Global Vision, manager cu o experienta profesionala de 11 ani pe piata de proprietati si dezvoltare imobiliara.
 
-Ce masuri ati luat in pandemie? Ati oprit proiectele sau ati redus ritmul de lucru pe santiere?
-Pe parcursul acestui an, ne-am continuat activitatea nu doar pentru proiectele deja programate, ci si pentru noile dezvoltari. In momentul in care efectele pandemiei au luat amploare si s-a discutat tot mai mult despre distantarea sociala, noi am gandit rapid si eficient solutii pentru spatiile pe care le gestionam, dar si modalitati alternative de lucru sigur pentru dezvoltarile ulterioare.
Chiar daca nu putem spune ca am depasit prima etapa a acestei pandemii, noi am redefinit procesele si procedurile, deja riguroase, in activitatile de dezvoltare si constructii. Am consolidat componenta de preventie, asimilata si imbunatatita cu ajutorul diviziei noastre de administrare de proprietati, si astfel asiguram un element esential - siguranta partenerilor nostri si a beneficiarilor spatiilor respective.
Proiectele au mers inainte, cu noi reguli clare si riguros aplicate nu doar de catre echipele care lucreaza in santier, ci ajustate si personalizate pentru orice tip de activitate a colegilor sau contractorilor nostri, cu focus pe siguranta si preventie, pastrand totodata prioritizarea pentru timing. Mergem mai departe cu acest set de masuri ce devine, deja, exemplu de bune practici si baza pentru contextul actual si de viitor al modului de lucru.
Spre exemplu, doar vara aceasta ne-a adus deja in etapa de fit-out pentru primele unitati din trei proiecte-cheie din calendarul nostru, pentru acest an: Chitila Logistics Hub, Constanta Business Park si livrarea unui proiect de tip turn-key, fabrica IWIS Systems din Oradea.
 
-Care au fost principalele lectii ale acestei crize?
-Am analizat cu atentie noile necesitati si schimbarile de abordare determinate de ceea ce deja numim noua normalitate. Cum tendinta lucrului de acasa este incontestabil una care se va mentine, intr-o anumita proportie, pentru un timp indelungat, am identificat alte necesitati ale partenerilor si clientilor nostri, pe care le adresam cu eficienta. Concret, vorbim de optimizarea cadrului in care angajatii partenerilor nostri lucreaza de acasa si de sprijin pentru acestia, cu scopul de a le eficientiza munca. Astfel, echipa Global Vision sprijina companiile prin kit-uri personalizate „Work from home” pentru angajati si reconfigureaza spatiile de munca ale acestora, prin consultanta despre mediul de lucru si asistenta pentru echiparea birourilor de acasa, pentru un plus de confort.
Si pentru cei care lucreaza din birouri sau pe care mobilitatea ii duce in spatii de tip desk-hoteling, am conceput noi servicii ce includ moduri diferite, axate pe siguranta, de partajare a birourilor sau a spatiilor deschise, precum si platforme electronice pentru maparea locurilor disponibile in spatiile cu alte destinatii ale hotelurilor, ce ar putea fi transformate in noi zone de lucru sau spatii de intalnire cu echipa sau partenerii, la pachet cu norme sporite de siguranta, in comparatie cu un spatiu limitat, in cadrul biroului.
 
-Care sunt principalele transformari pe care le-a impus noul context si ce schimbari de strategie aveti in vedere pentru adaptare?
-Aceasta pandemie a creat si o nevoie de produse mai rar utilizate, iar unele dintre acestea au generat si o nevoie de neutralizare si reciclare, in cantitati deloc neglijabile - spre exemplu, recipientele solutiilor dezinfectante, mastile si manusile. Aceste premise duc la un nou moment zero, atat pentru industria noastra, cat si pentru cele conexe, cum ar fi furnizorii de produse de curatenie, de echipament si protectie, de reciclare sau neutralizare.
Reinventarea inseamna si o resetare a conditiilor asigurate in orice spatiu, iar acest lucru este deja vizibil in portofoliile de produse ale jucatorilor din industriile ce produc echipamente ce deservesc cladirile: apa, ventilatie si optimizare a consumului de electricitate. Observam o dinamica sporita si o viteza de implementare a anumitor proiecte in cadrul departamentelor de R&D din multe fabrici producatoare, depasind sfera furnizorilor directi si mergand in zona clientilor si partenerilor nostri. Cel mai recent exemplu il constituie partenerul nostru, IWIS Systems, insa acest lucru va fi vizibil publicului larg in anii urmatori.
 
-Ce obiective aveti pe termen mediu si lung pe piata din Romania?
-Perioada de distantare sociala a insemnat, pentru noi, o curba de invatare, un moment propice pentru a analiza si intelege tendintele globale, pozitionarea noastra si ce inseamna fiecare pas inainte. Obiectivele noastre au ca scop oferirea unui confort, unei griji in minus in „to do list”-ul partenerilor nostri, printr-un plus de calitate. In astfel de momente de liniaritate a atmosferei in plan global, cuprinsi de aceleasi ganduri, dorim sa participam la o productie si un plan de securizare a locurilor de munca prin complementaritatea si poate chiar complicitatea cu clientul. In paralel, am continuat - si continuam - sa ne extindem portofoliul, pentru toate tipurile de proprietati - industrial, birouri, rezidential, hospitality, reconversed retail si corporate. Iar noutatile nu se opresc aici.
 
-Care sunt principalele dificultati si provocari pe care le intampinati in activitatea curenta?
-Am fost preocupati de procesul de revenire a angajatilor in spatiile de lucru, cu toate implicatiile, pentru ca totul sa decurga si sa se mentina in deplina siguranta. In acest context, am aprofundat analiza riscurilor, modalitatilor de preventie, dar si a calibrarii nevoilor colegilor si partenerilor deopotriva.
Credem cu tarie ca, in noul cotidian impus de pandemie, trebuie sa structuram un nou set de principii, valori, uzante si obiective pentru atenuarea si imbunatatirea procesului de acomodare a oamenilor si business-urilor cu noul firesc. Acesta este exercitiul prioritizat de noi, ca si companie, in urmatoarea perioada.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter