RO EN
Coșul este gol

MITSUBISHI ELECTRIC: Majorari ale vanzarilor, programate pentru acest an

Grupul nipon Mitsubishi Electric, unul dintre cei mai importanti furnizori internationali de ascensoare si scari rulante, a raportat, pentru trimestrul al doilea al anului fiscal 2013 - 2014, vanzari nete de 977 miliarde yeni (circa 9,94 miliarde USD), reprezentand o imbunatatire de 7% fata de rezultatele aferente intervalului iulie - septembrie 2012. La nivelul primelor sase luni, livrarile au totalizat aproximativ 1.881 miliarde yeni, cu 7% mai mult in raport cu semestrul intai al anului fiscal precedent. Divizia de sisteme electrice si energetice, in cadrul careia sunt fabricate echipamentele de trafic pe verticala, a anuntat incasari de 477,2 miliarde yeni (+4%), cele mai multe comenzi venind dinspre sectorul public, de infrastructura sociala. Un impact negativ asupra afacerilor a fost exercitat de scaderea numarului de proiecte comerciale si rezidentiale in Japonia, precum si de incetinirea ritmului de modernizare, consemnata pe plan international. Cu toate acestea, pietele emergente si-au pastrat dinamismul, ceea ce imprima un anumit optimism in ceea ce priveste estimarile pe termen scurt si mediu. Conform previziunilor expertilor financiari din cadrul grupului, pentru intregul an se prefigureaza o crestere de 11% fata de 2011 - 2012, pana la pragul de 3.810 miliarde yeni. In Romania, lifturile Mitsubishi Electric sunt distribuite prin intermediul companiei Elmas, din Brasov, care, in 2012, a raportat o cifra de afaceri de peste 89 milioane lei, in crestere cu 17,4% fata de anul precedent. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter