Compania Haulotte, din Franta, specializata in productia de echipamente de ridicat (platforme aeriene, nacele, instalatii telescopice etc.), a realizat in trimestrul al treilea a.c. vanzari in valoare de 63,2 milioane de euro, cu 30% mai mult fata de cifra de afaceri consemnata in intervalul corespunzator din 2009. Livrarile din primele 9 luni ale lui 2010 au totalizat 177,6 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de perioada similara a anului trecut. Pe segmente de activitate, raportul financiar indica incasari de 131,3 milioane de euro (+25%) pentru activitatea de comercializare a echipamentelor, de 26,7 milioane de euro (+17%) pentru cea de inchiriere, respectiv de 19,5 milioane de euro pentru servicii (-7%). Reprezentantii societatii afirma ca vanzarile s-au majorat in toate regiunile geografice in care Haulotte deruleaza operatiuni comerciale, cu deosebire in America Latina, unde livrarile au crescut cu 73% si in zona Asia/Pacific (+26%). Pentru ultimul trimestru al actualului exercitiu financiar, expertii firmei nu estimeaza o modificare substantiala a tendintelor actuale. Un element caracteristic acestei perioade este reprezentat de nivelul moderat al comenzilor neonorate, fapt ce ingreuneaza elaborarea unor prognoze pe termen scurt/mediu. Informatii suplimentare, la www.haulotte.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.