Compania Hyundai Heavy Industries, din Coreea de Sud, a raportat pentru trimestrul al patrulea din 2011 o cifra de afaceri de 6.751 miliarde woni – KRW (aproximativ 6,02 miliarde USD), in crestere secventiala de 14,29% si de 5,1% fata de perioada corespunzatoare din 2010. Profitul operational s-a situat la nivelul de 404,6 miliarde won, fiind cu 24,75% inferior valorii din trimestrul al treilea 2011 si cu 62,44% mai mic decat in perioada octombrie – decembrie a anului precedent. O situatie si mai dificila s-a consemnat in ceea ce priveşte venitul net, care s-a diminuat cu 85,78% in raport cu 2010. La nivelul intregului an fiscal, vanzarile a inregistrat o majorare de 11,65%, atingand 25.019 miliarde KRW, insa eficienta la nivel de grup s-a deteriorat cu 26,68%. Pentru anul in curs, conducerea companiei si-a planificat incasari de 27.573 miliarde KRW si un volum al comenzilor noi de 30,6 miliarde USD. Atingerea acestui obiectiv depinde in mare masura de evolutia mediului de afaceri atat pe plan national, cat si la nivel mondial. Informatii suplimentare, la www.hhi.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.