Reprezentantii grupului Volvo au anuntat, recent, rezultatele financiare aferente trimestrului al treilea din acest an. Conform datelor incluse in comunicatul oficial, vanzarile din perioada analizata au fost de 12,7 miliarde coroane suedeze - SEK (1,36 miliarde euro), in crestere cu 55% fata de intervalul similar din 2009. In acelasi timp, profitul operational s-a majorat cu 69%, ajungand la nivelul de 1,33 miliarde SEK (143 de milioane euro). Divizia de echipamente pentru constructii a realizat, in primele 9 luni ale acestui an, vanzari de 11,5 miliarde SEK in Europa, 4,65 miliarde SEK in America de Nord, 3 miliarde SEK in America de Sud, 18 miliarde SEK in Asia, valoarea totala a livrarilor pe segmentul respectiv fiind de 39,15 miliarde SEK (+53% in comparatie cu primele trei trimestre din 2009). Se observa faptul ca piata BRIC (Brazilia, Federatia Rusa, India si China) a inregistrat un dinamism deosebit, in vreme ce in regiunile de desfacere traditionale s-a consemnat o reluare a trendului ascendent. Pentru intregul an, expertii holdingului estimeaza o majorare a vanzarilor cu 10% in Europa si 5% - 10% in America de Nord, in vreme ce, pentru statele aflate in curs de dezvoltare, prognozele indica o majorare de 50%. Oficialii grupului au remarcat rezultatele favorabile, afirmand ca este de bun augur revigorarea pietelor traditionale, iar imbunatatirea profitabilitatii, pe baza cresterii numarului de unitati comercializate, alaturi de un control strict al costurilor reprezinta doua dintre principalele metode prin care compania va reusi sa se consolideze. Informatii suplimentare, la www.volvo.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.