RO EN
Coșul este gol

Un nou profil cu 6 camere de la Extruplast


Cristian Vasile Tamasan (27 de ani)

Functia/firma: administrator si director executiv, Extruplast;
Studii: Facultatea de Automatizari si Calculatoare, Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca;
Experienta profesionala: 2 ani in domeniu;
Hobby: sport.
Fondata in anul 2006, societatea Extruplast, cu sediul in localitatea Tohat (judetul Maramures), este specializata in extrudarea si distributia sistemelor de profile PVC folosite la executia de ferestre si usi termoizolante. Fabrica Extruplast, inaugurata in urma unei investitii de 5,5 milioane de euro, este dotata cu linii tehnologice performante, furnizate de Greiner Extrusionstechnik - Austria si Krauss Maffei - Germania. De asemenea, este operational un laborator de testare, care include instrumente moderne, ce permit verificarea tuturor caracteristicilor de performanta ale profilelor, astfel incat sa poata fi respectate prevederile standardelor specifice, interne si internationale. Totodata, firma Extruplast a creat si dezvoltat o retea nationala de distributie, alcatuita atat din depozite proprii, cat si din spatii de stocare ale unor dealeri zonali.

- Cum se structureaza oferta Extruplast?

- In momentul de fata, societatea noastra extrudeaza un sistem PVC cu 4 camere, din clasa A de termoizolare (conform normativului SR EN 12608). Acesta include 17 tipuri de profile, insa, din luna august a.c., avand in vedere cerintele pietei, va fi extins cu inca 7 categorii de repere. De asemenea, avem in vedere lansarea si promovarea unei serii cu 6 camere si o latime constructiva de 70 mm (incadrata tot in clasa A), conceputa special pentru a rentabiliza activitatea unitatilor de productie a tamplariei. Inovatia consta in faptul ca profilele hexacamerale de 70 mm sunt compatibile cu sistemul de 4 camere, ceea ce permite executia unei game diverse de ferestre/usi, personalizand oferta fabricantilor de tamplarie. Pentru a veni in intampinarea exigentelor partenerilor, comercializam atat profile de culoare alba, cat si sortimente infoliate, in nuante variate.

- Precizati volumul vanzarilor din 2007, estimand si cifra de afaceri pe termen mediu.
- Activitatea societatii a demarat pe plan local, insa din 2007, pe baza majorarii semnificative a numarului de contracte si comenzi, Extruplast a consemnat o crestere cu 80% a productiei, fata de 2006. Astfel, cifra de afaceri realizata anul trecut a depasit 8,4 milioane de lei, situandu-se peste nivelul mediu anual de sporire a cererii pe piata romaneasca de tamplarie (+30%). In primul semestru a.c., activitatea Extruplast s-a mentinut pe un trend puternic ascendent, iar vanzarile au fost de circa 3 ori mai mari decat in perioada similara a lui 2007, situandu-se la 6,4 milioane de lei. Astfel, pentru exercitiul fiscal curent preconizam o cifra de afaceri de circa 20 milioane de lei. Estimarea se bazeaza pe majorarea semnificativa a capacitatii, ca urmare a instalarii unei noi linii de extrudare (investitie in valoare de 550 mii euro, finalizata in trimestrul al patrulea din 2007). Programul de dezvoltare, pentru care au fost alocate fonduri de 3,7 milioane euro, continua si in 2008, vizand o noua crestere de 120% a capacitatii actuale (momentan, extrudam circa 200.000 m de profile pe luna). Asadar, pentru 2009, consideram ca veniturile s-ar putea cifra la 45 de milioane de lei.

- Descrieti activitatea de distributie a societatii.
- Analizand structura cererii din Romania, se observa faptul ca 70% din comenzile efectuate la nivel national vizeaza achizitia de profile PVC economice, din clasa B, cu o latime constructiva de 60 mm. Incercam sa modificam optiunile clientilor, oferind sisteme din clasa A, cu un design deosebit si caracteristici optime de performanta, promovate la un pret competitiv. In prezent, avem peste 250 de parteneri, iar reteaua de distributie cuprinde spatii de stocare in Baia Mare, Cluj-Napoca, Sibiu, Timisoara, Botosani, Suceava, Iasi, Vaslui, Pitesti, Craiova, Targu Jiu. Planul de marketing presupune deschiderea unor filiale in Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Galati, Constanta si Oradea, care vor deveni operationale in 2009. In calitate de furnizori de materii prime pentru fabricarea tamplariei din PVC, dorim sa realizam un sistem de comunicare online cu toti colaboratorii nostri, prin care acestia sa fie informati si sa-si poata exprima imediat cerintele, intr-un mod cat mai simplu.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter