Ryobi Group, companie japoneza specializata in productia de scule electrice si sisteme de feronerie, a dat publicitatii rezultatele financiare aferente primelor 9 luni ale anului fiscal 2009 - 2010. Conform raportului mentionat anterior, vanzarile aferente intregii perioade au fost de 89,35 miliarde yeni (aproximativ un miliard USD), cu 39% mai putin fata de intervalul corespunzator din 2008. Acest declin este pus pe seama conditiilor nefavorabile ce influenteaza major economia japoneza (consolidarea pozitiei monedei nationale si presiunea deflationista).
In circumstantele date, Ryobi a implementat activitati proactive de marketing, strategie completata prin lansarea de produse inovatoare. De asemenea, in vederea limitarii efectelor negative, a fost adoptat un set de masuri incluzand scaderea costurilor si cheltuielilor, cresterea eficientei operationale si diminuarea efectului deprecierii prin controlul strict al cheltuielilor pentru achizitia de capital. Pe segmentul de piese turnate, scaderea a fost de peste 42%, fiind depasita de cea din domeniul echipamentelor de tiparire (-45%). O situatie mai buna a fost inregistrata in ceea ce priveste sculele electrice, unde livrarile s-au redus cu numai 14%, ajungand la circa 20 de miliarde yeni (325 milioane USD). In acest ultim sector de activitate, scaderile au fost dictate de reducerea substantiala a numarului lucrarilor de constructii pentru edificarea noilor imobile, diminuarea cheltuielilor de consum si inasprirea conditiilor concurentiale. Pentru intregul an fiscal, specialistii concernului estimeaza obtinerea unor incasari in valoare de 123 miliarde yeni (circa 1,38 miliarde USD). Informatii suplimentare, la www.ryobi-group.co.jp