RO EN
Coșul este gol

PRAKTIKER: Diminuare a livrarilor pana la 153,6 milioane de euro

Praktiker, una dintre cele mai importante retele de magazine de bricolaj prezente pe piata din Romania, a inregistrat, in primele noua luni ale acestui an, vanzari de 153,6 milioane de euro, in scadere cu 18% fata de acelasi interval din 2009. Veniturile din trimestrul al treilea au insumat 57,2 milioane de euro, deprecierea fiind de 25% comparativ cu perioada corespunzatoare a anului trecut. Reducerea a fost cauzata, potrivit raportului financiar al grupului, de majorarea TVA. Estimand recesiunea pietei interne, Praktiker a incetinit ritmul de extindere in tara noastra, in 2009 si 2010 deschizand numai doua unitati noi, in Focsani si Botosani. In prezent, grupul opereaza in Romania 26 de centre comerciale, ce constituie cea mai mare retea detinuta in afara Germaniei. "Scaderea vanzarilor din Romania si Grecia, doua dintre cele mai importante piete ale Praktiker, a influentat negativ afacerile la nivel de grup, insa incasarile din Turcia si Ungaria au crescut in ultimele trei luni. Evolutiile diferite ale pietelor din Europa de Est fac dificile previziuni pentru intervalul urmator in aceasta zona", se arata in raportul trimestrial al companiei. In ansamblu, concernul german a consemnat vanzari totale de 2,7 miliarde euro in primele trei trimestre din 2010, in scadere cu 5,8% fata de nivelul din 2009. Rezultatele financiare au fost afectate negativ de evolutia cursului de schimb si de continuarea recesiunii economice, care a generat scaderea puterii de cumparare a populatiei. Informatii suplimentare, la www.praktiker.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter