
In ceea ce priveste incasarile din acest an, ne propunem o crestere a cifrei de afaceri la nivelul celei din 2008 si majorarea cu 30% a numarului de parteneri. Spre deosebire de perioada anterioara recesiunii, cand doar conditiile meteo nefavorabile puteau influenta procentul de crestere a vanzarilor, anul 2009 a marcat o scadere a segmentului de spume poliuretanice, adezivi si etansanti siliconici. Numeroasele proiecte nefinalizate din cauza lipsei de finantare si a accesului restrictionat la credite, la care se adauga factorii psihologici ai crizei economice, au determinat o reducere drastica a pietei de tamplarie termoizolanta si, implicit, a vanzarilor de spume poliuretanice”, a declarat Adrian Musat, director general al companiei. Strategia de dezvoltare a firmei vizeaza, pentru intervalul urmator, extinderea portofoliului de produse, pentru a indeplini cerintele actuale ale pietei de constructii si ale domeniilor conexe. “Chiar daca, in momentul de fata, volumul scazut al investitiilor reprezinta o certitudine, consideram ca diversificarea gamei de sortimente, respectand cerintele UE, va fi de bun augur pe piata materialelor de constructii. Anul trecut, am lansat mai multe produse marca Penosil, destinate utilizatorilor profesionali si a celor casnici: hidroizolatii Aqua Brake Fiber si Aqua Brake Standard, grunduri HydroStop si Bet Primer, vopsea epoxidica speciala pentru cazi Bath Coating etc. La nivelul lui 2010 ne propunem sa continuam si extinderea portofoliului de parteneri in piata de retail. Totodata, incercam sa ne consolidam pe piata interna si sa identificam noi oportunitati”, a precizat Adrian Musat. Informatii suplimentare, la www.penosil.com