Ovidiu Matei, director comercial al firmei BIT WinDoors: "Segmentul propriu de activitate a fost caracterizat, in primul semestru din 2009, de o restructurare a majoritatii firmelor mici din bransa. Principala dificultate pe care o intampina toate societatile specializate in domeniul usilor de garaj si al celor industriale este constituita de lipsa noilor investitii in constructii. Astfel, desi au fost anuntate multe proiecte, inceperea efectiva a lucrarilor se amana pentru o perioada nedefinita, iar obiectivele respective intra intr-o etapa de conservare. De asemenea, beneficiarii selecteaza cu mai multa atentie firmele partenere, chiar daca exista tendinta de a cumpara produse mai ieftine. In prezent, nivelul cantitativ al pietei din Romania pentru usi de garaj/industriale este preconizat la aproximativ 10.000 de unitati/an, iar cel al usilor automate la circa 1.000 de unitati/an (fiind incluse si sortimentele cu actionare rotativa). De aceea, experienta fiecarei companii in parte, precum si calitatea serviciilor reprezinta elemente definitorii, care asigura diferenta intre competitori. BIT WinDoors a adoptat o strategie de contracarare a crizei, caracterizata de asigurarea pentru clienti a unor solutii tehnice complete, incluzand servicii de intretinere inca din faza de contractare. Totodata, strategia pentru dezvoltare a firmei din acest an a presupus efectuarea de investitii majore pentru pregatirea profesionala a personalului din departamentele tehnic/de vanzari, concomitent cu definitivarea procesului de consolidare a acestora si cu desfasurarea unei campanii de promovare intense. Astfel, am introdus usile de garaj/industriale marca proprie Windoors (certificate cu marcajul CE) in retelele de retail Bricostore si Dedeman. In oferta proprie se mai regasesc: usi automate Tormax, usi rotative automate si de control acces Boon Edam, elemente de actionare automata pentru porti si usi de garaj etc. In ceea ce priveste rezultatele financiare, in prima jumatate a anului 2009 am reusit sa realizam aceleasi venituri ca in perioada similara din 2008. Si pentru ca ne asteptam la o reluare a comenzilor in semestrul al II-lea, estimam o majorare de 15% a veniturilor totale, fata de nivelul de 8,2 milioane de lei inregistrat in 2008".