Conform rezultatelor unui studiu realizat de institutul de cercetare Off-Highway Research, din Marea Britanie, vanzarile globale in domeniul echipamentelor pentru constructii vor creste, in 2010, cu aproximativ 8,5%. Cea mai impetuoasa dezvoltare va fi consemnata in ceea ce priveste piata din India, unde previziunile indica o sporire de 34%, in comparatie cu anul trecut. In aceste conditii, livrarile internationale vor totaliza in acest an peste 517.000 de unitati, mai mult de jumatate dintre utilaje urmand a fi distribuite in China. Evolutiile din Europa de Vest si America de Nord vor fi mult mai atenuate, vanzarile atingand nivelul de 92.500 de unitati (+7%), respectiv 78.500 de unitati (+3%). Avand in vedere performantele atinse de aceasta industrie in Europa in anul 2007 (210.000 de unitati) si in SUA in 2005 (23.000 de unitati), se poate afirma ca situatia actuala este inca departe de a putea fi considerata una de normalizare. Cu toate acestea, Japonia detine, inca, "recordul" negativ in domeniu, in 2010 fiind estimata livrarea a numai 23.700 de unitati (-19%, fata de 2009). Informatii suplimentare, la www.khl.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.