Lantul de magazine OBI, cu activitati pe piata de bricolaj, are in vedere extinderea pe segmentul specific din Romania, prin deschiderea unor noi unitati de vanzare. Compania, parte a concernului german Tengelmann, va aloca, pentru realizarea obiectivelor, fonduri totale de 20 milioane de euro. Cel mai probabil vor fi construite patru magazine, printre orasele vizate in vederea expansiunii aflandu-se Bucuresti, Timisoara, Craiova, Constanta, Cluj-Napoca si Brasov. Grupul detine sapte centre comerciale pe plan national, pe termen lung urmand sa dezvolte 20 de obiective in toata tara. Proiectele vor fi similare celor realizate deja, fiecare urmand avand o suprafata totala de 10.000 mp. Aria utila va fi de 8.500 mp, iar centrele vor dispune de peste 35.000 de produse listate. Se estimeaza ca lucrarile de constructie a unitatilor vor fi incepute in prima parte a anului 2011.
La nivel international, reteaua OBI este prezenta in alte 12 tari europene si in Federatia Rusa, beneficiind, in prezent, de 537 de magazine si realizand, in primele sase luni din 2010 vanzari de 5,9 miliarde euro, in crestere cu 2,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut.