RO EN
Coșul este gol

KAI GROUP: Firma intra pe segmentul produselor premium

Kai Group a realizat investitii de un milion de euro pentru extinderea portofoliului propriu de produse. Dupa atingerea obiectivului de realizare a cifrei de afaceri din 2009 in Romania, in valoare de 8 milioane de euro, compania va accesa in acest an segmentul mediu-lux, promovand gama Progres Ceramica. “Lansarea unei marci proprii este urmatoarea etapa in atingerea tintei noastre pe piata locala, respectiv aceea de a deveni lider, cu o cota de 20%- 25% pana in 2012. Gama Progres Ceramica va cuprinde peste 20 de serii de modele, fabricate conform celor mai recente tendinte din domeniu. Intrarea noastra pe segmentul mediu-lux este justificata de faptul ca piata produselor premium a fost mai putin afectata de criza in 2009, iar ponderea valorica de 10%-15% a acestui segment a ramas constanta. Estimam ca livrarile acestor modele vor reprezenta aproximativ 30% din vanzarile totale”, a declarat Catalin Rotaru, country manager al Kai Romania. Pentru dezvoltarea acestei game, societatea a colaborat cu birouri de design din Spania si Italia, specializate in conceptia de modele de placi ceramice si a realizat noi investitii in tehnologii de productie, care permit realizarea de produse in fomate mari si cu finisaje speciale.
***
Kai Group este cel mai mare producator de placi ceramice din Europa de Est. Centrele de productie situate in Bulgaria, la 140 km de Bucuresti, au o capacitate de 18 milioane mp, peste jumatate din livrari fiind efectuate la export in 19 piete europene. Compania este detinuta in proportie de 70% de fondul de investitii Advent International. Echipa Kai Group include peste 1.200 de angajati. Pe piata din Romania, firma isi propune sa dezvolte si primele colectii de placi ceramice 100% locale, concepute de arhitecti si designeri romani.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter