Compania Ilas Construct - Timisoara, specializata in executia de pardoseli industriale, a inregistrat o crestere de 35% a cifrei de afaceri din 2012, pana la 1,5 milioane de lei fata de nivelul din 2011, care insa a reprezentat anul de infiintare a societatii. Pentru 2013, conducerea firmei estimeaza o continuare a tendintei ascendente, ce ar putea fi concretizata printr-o noua majorare de 30% a incasarilor. "Suntem specializati preponderent in domeniul montajului de pardoseli industriale elicopterizate si dispunem, in prezent, de o capacitate de productie cuprinsa intre 150.000 si 200.000 mp/an. Avand in vedere faptul ca ne aflam, inca, la inceputul activitatii, in acest an avem in vedere investitii majore in achizitia de utilaje si angajarea de personal calificat", a declarat Adrian Ilas, director general al companiei. Printre principalii clienti din 2012 ai firmei se afla companii importante din Transilvania, precum Euroconstruct SA, Confmed si Biju (din Timisoara), Inerv SA - Arad si Cramele Recas SA - Recas, pentru care a montat pardoseli elicopterizate si platforme exterioare. Informatii sulimentare, la www.ilasconstruct.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.