Compania sud-coreana Hyundai Heavy Industries a anuntat, pentru primul trimestru din 2010, o cifra de afaceri in valoare de 5.306 miliarde woni (respectiv 4,34 miliarde USD), in scadere cu 3,4% fata de perioada similara din 2009 si cu 0,5% in comparatie cu intervalul octombrie - decembrie 2009. Involutia este pusa pe seama diminuarii livrarilor pe segmentele de motoare si ambarcatiuni. Divizia de echipamente pentru constructii si-a pastrat ponderea in structura vanzarilor societatii, situata la o cota de aproximativ 15% (in usoara crestere fata de 2008, pe fondul sporirii semnificative a comenzilor venite China). In ceea ce priveste dinamica activitatii, se constata o revigorare certa a activitatii, solicitarile de utilaje fiind in primul trimestru a.c. de 479 milioane USD, fata de numai 239 milioane USD, anul trecut. Aceasta majorare, de peste 30%, este interpretata de expertii companiei ca un semn de reluare a trendului ascendent pe plan international, in bransa specifica. Daca se realizeaza o analiza a eficientei, se constata faptul ca profitabilitatea diviziei respective a revenit in limitele programate gratie cresterii livrarilor efectuate in statele cu economii aflate in curs de dezvoltare. Informatii suplimentare, la www.hhiir.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.