Grupul multinational Hornbach (Germania), cu activitati pe piata de bricolaj, a inregistrat, in intervalul martie - august 2010, vanzari de 1,65 miliarde euro, in crestere cu 3,6% fata de perioada corespunzatoare din 2009. Dupa o perioada prelungita de recesiune, reprezentantii grupului german au consemnat o sporire a increderii din partea consumatorilor din tarile Europei Centrale si de Est, previziunile pentru urmatoarele sase luni fiind optimiste. In ansamblu, divizia Horbach - Baumarkt AG, din care fac parte subsidiarele din regiune, a consemnat o majorare de 3,5% a afacerilor in perioada analizata, pana la 1,5 miliarde euro. Potrivit celui mai recent raport financiar al grupului, pana la sfarsitul lui 2010 vor fi deschise trei centre comerciale, in Romania, Olanda si Cehia. Hornbach a intrat pe piata autohtona in anul 2007, cand a achizitionat terenul fostului complex Prisma (din judetul Ilfov) si s-a extins - la nivel local - cu cate un magazin pe an. Compania a finalizat, recent, lucrarile de executie a cladirii centrului comercial de pe amplasamentul initial din apropierea Capitalei, investitia fiind estimata la 40 milioane de euro. Se estimeaza ca noul magazin va fi inaugurat in ultimul trimestru al acestui an. Informatii suplimentare, la www.hornbach.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.