RO EN
Coșul este gol

HOLCIM Romania: Scadere de 40% a vanzarilor in primul trimestru

ImageHolcim Romania a consemnat, in primul trimestru al acestui an, o diminuare a volumului de vanzari de ciment si clincher de 40,4%, in timp ce preturile materialelor s-au redus cu 9,9% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In ceea ce priveste livrarile de agregate, acestea au inregistrat o scadere de 35%. Astfel, veniturile companiei din tara noastra au fost mult sub media operatiunilor la nivel de grup, avand in vedere faptul ca vanzarile de ciment ale concernului au totalizat, in ianuarie-martie 2010, 31 milioane de tone, in crestere cu 3,4% fata de intervalul similar din 2009, in timp ce afacerile cu agregate s-au depreciat cu 2,8% (pana la 29,5 milioane de tone), iar cele cu beton gata preparat cu 4,6% (pana la 9,5 milioane de metri cubi). In ansamblu, Holcim a vandut, in trimestrul intai al acestui an, materiale de constructii in valoare de 4,74 miliarde franci elvetieni (CHF), cu 3,3% mai putin decat in aceeasi perioada din 2009, cele mai slabe performante fiind realizate in Europa (-11,7%). "Afacerile din regiunile de sud si sud-est au fost afectate de un sezon rece prelungit si de o prudenta pronuntata manifestata de investitori fata de sectorul constructiilor, in general. In pofida unei usoare cresteri a cererii raportate spre finele trimestrului, aceasta nu a putut compensa decat partial scaderile anterioare, in contextul in care s-a mentinut presiunea asupra pretului", se arata in cel mai recent raport financiar publicat de companie. Informatii suplimentare, la www.holcim.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter