Hexadome Construct, companie membra a grupului francez Adexsi (Hexadome + Souchier) si unul din principalii competitori de pe piata locala a dispozitivelor de evacuare a fumului, a raportat pentru 2013 o crestere cu 20% fata de anul anterior, pana la 1,5 milioane de euro. Pentru 2014, conducerea firmei estimeaza o evolutie optima a vanzarilor, fiind vizata o majorare de cel putin 20%, in contextul in care sectorul de retail si cel industrial dau semne tot mai clare de revenire. Anul trecut, societatea a lansat pe piata noile produse din gama Climatdome, care au ajuns imediat in topul vanzarilor firmei. La nivel national, Hexadome comercializeaza sisteme de evacuare a fumului fabricate de grupul Adexsi, respectiv gamele de produse Hexadome, destinate in principal aplicatiilor in planul acoperisurilor si Souchier, utilizate la diverse aplicatii arhitecturale.
Interviu cu Titus Costas, directorul general al Hexadome Construct.
- Cum au evoluat vanzarile firmei in primele doua luni ale anului in curs?
- Chiar daca vanzarile de la inceputul acestui an s-au situat cu aproximativ 20% sub nivelul celor din aceeasi perioada din 2013, ne mentinem optimismul si increderea ca, odata cu venirea primaverii, situatia se va schimba corespunzator si cantitatile livrate vor reveni la nivelul asteptat, in pofida contextului politico-economic nefavorabil. Scaderea din lunile ianuarie si februarie a fost cauzata in special de avizarea greoaie a proiectelor planificate a fi incepute in 2014.
- Ce investitii vizati in acest an?
- Pentru a ne indeplini obiectivul de crestere cu 20% a afacerilor, avem in vedere, in primul rand, apropierea de parteneri, in special de arhitecti si proiectanti, prin participarea la sesiuni si conferinte specializate, astfel incat sa le oferim un sprijin real atat in alegerea solutiilor optime, cat si in implementarea acestora in cadrul proiectelor aflate in derulare. In al doilea rand, vizam includerea in oferta a unor solutii conexe, care sa completeze in mod armonios gama de produse si servicii oferite deja partenerilor. Astfel, dorim sa promovam noi produse, precum Lanterhome si Hexatube Spot (care ajuta la imbunatatirea nivelului de confort al ocupantilor cladirii in cadrul careia sunt instalate), precum si gama de cortine antifum Smoke Stop, ce reprezinta o solutie de protectie suplimentara in caz de incendiu.
- Care sunt perspectivele pietei de profil in perioada urmatoare?
- Putem sa afirmam ca acest domeniu este plin de provocari, insa dificultatile care pot aparea in activitatea cotidiana ne ajuta sa ne perfectionam permanent si sa oferim partenerilor servicii de calitate. Tinand cont de obligativitatea respectarii legislatiei referitoare la siguranta la foc a investitiilor, mizam pe o crestere anuala de 20% pe piata trapelor de fum din Romania, in 2014 si 2015. Tendintele actuale sunt acelea de a dezvolta solutii care sa permita integrarea armonioasa a acestor sisteme de siguranta la incendiu (trape de evacuare a fumului).