RO EN
Coșul este gol

HCM: Proiect de crestere a vanzarilor cu peste 22%, in 2010 - 2011

Producatorul japonez de excavatoare, camioane de mare capacitate, instalatii de sapare a tunelurilor Hitachi Construction Machinery (HCM) a comunicat rezultatele financiare aferente anului fiscal incheiat la 31 martie a.c. Documentul oficial indica faptul ca, in exercitiul financiar 2009 - 2010, vanzarile nete au insumat 605,8 miliarde yeni (6,88 miliarde USD), in scadere cu 18,6% fata de perioada 2008 - 2009. In ceea ce priveste previziunile pentru intervalul urmator, planul de marketing al societatii impune realizarea unei cifre de afaceri de 740 miliarde yeni (8,41 miliarde USD), reprezentand o crestere de 22,2%. Expertii japonezi observa ca in SUA, Japonia si Europa cererea continua sa se plaseze la un nivel extrem de scazut, in respectivele regiuni punctul minim al recesiunii fiind atins la inceputul acestui an. Compensarea a venit din partea Chinei, care a initiat, deja, etapa de revigorare, sustinuta prin programele guvernamentale de stimulare economica a domeniului constructiilor. Principalele masuri adoptate in vederea stoparii declinului au fost constituite de cresterea cotei de piata (prin largirea spectrului de distributie si imbunatatirea serviciilor). Referitor la activitatea productiva, au fost reduse stocurile de excavatoare hidraulice la un nivel optim. De asemenea, a fost achizitionat un alt pachet de actiuni al companiei Delco Construction Equipment. Produsele holdingului japonez sunt disponibile in Romania prin intermediul societatii Starwest, din Oradea. Informatii suplimentare, la www.hitachi-c-m.com, www.starwest.ro
  
 
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter