Compania Dena Asis, din Cluj-Napoca, promoveaza sisteme de feronerie marca G-U (ponderea acesteia in totalul livrarilor este de 35%), elemente de inchidere TNT, profile Ramplast si KMG (cota acestora se situeaza la 30%), precum si diverse accesorii destinate acestui domeniu. Firma dispune de doua depozite in Cluj-Napoca si Bistrita, efectuand si activitati de distributie indirecta. Directorul general al societatii detaliaza, in continuare, evolutia pietei din ultima perioada.
Mirel Vermesan, director general al Dena Asis: „In domeniul nostru de activitate, am remarcat in ultimul timp o orientare preponderenta a beneficiarilor catre produsele ce au preturi reduse. De asemenea, la nivel local se poate observa aparitia unui fenomen de selectie a firmelor, manifestat prin disparitia societatilor mici si aparitia altora noi. De asemenea, nicio firma nu a putut inregistra o crestere semnificativa, situatia generala fiind destul de dificila. Exista, insa, cateva aspecte pozitive ale acestei situatii de criza. In primul rand, scaderea din 2010 (fata de 2009) nu a fost atat de accentuata ca in primul an de recesiune. Totodata, au disparut de pe piata societatile care nu dadeau dovada de seriozitate in afaceri, in prezent fiind preferata la nivel general achitarea imediata a contravalorii sistemelor achizitionate de parteneri. Mai multe efecte pozitive sunt asteptate de-abia incepand cu 2012, o influenta importanta in acest sens avand-o si factorii de decizie politico-economici. In ceea ce ne priveste, in acest an am decis sa investim exclusiv in rambursarea unui credit, fara sa fie nevoie sa recurgem si la alte masuri. Activitatea noastra s-a desfasurat, astfel, la parametri normali, ceea ce ne determina sa estimam pentru 2010 o mentinere sau o usoara crestere a cifrei de afaceri, de la nivelul de 6,9 milioane de lei obtinut in 2009”.