Compania Decor Lux, din Piatra Neamt, a realizat anul trecut o cifra de afaceri in valoare de 1,65 milioane de euro, corespunzatoare vanzarii a 11.000 de ansambluri de tamplarie termoizolanta. "Inca din noiembrie 2008 am constientizat faptul ca 2009 va fi un an atipic. Astfel, ne-am propus sa nu inregistram pierderi, date fiind conjuncturile economice, financiare si politice care se prefigurau. Am reusit sa ne mentinem obiectivul cu succes, prin restructurari calculate si restrangerea activitatii pe anumite sectoare. Am realizat acest lucru prin consolidarea relatiilor cu clientii fideli si intampinarea solicitarilor acestora prin oferte si solutii personalizate. De asemenea, ne-am axat pe strategii de vanzari si politici de marketing ce au permis o transparenta maxima si o comunicare eficienta. Din pacate, segmentul de piata pe care activam a avut o evolutie haotica, in sensul ca factorul sezonier obisnuit a fost perturbat. Pe langa acest fenomen, a aparut si un regres, cauzat, in mare parte, de reticenta potentialilor beneficiari de a face achizitii. Cu toate acestea, pana la jumatatea lui 2009 am inregistrat o scadere de numai 20% fata de aceeasi perioada a anului precedent, iar la finele exercitiului financiar ne-am situat la 65% din nivelul anului 2008. Pentru ca trebuia sa venim cu o noutate pe piata si in 2009, in pofida conditiilor neprielnice, am dezvoltat compartimentul de service, conferindu-i independenta. Acest departament a fost adus la un nivel de operare rapid pentru orice tip de interventie, realizata pentru orice solicitare, indiferent daca beneficiarul respectiv este sau nu clientul nostru. Conform prognozelor generale si tinand cont de situatia ce se contureaza la nivel national pe piata fortei de munca, noi consideram ca vanzarile se vor situa pe un trend ascendent in 2010, chiar daca anul acesta se anunta a fi foarte dificil. Strategiile adoptate de fiecare companie in parte vor viza mentinerea locurilor de munca si stabilitatea afacerii. Nu putem spune ca detinem reteta succesului, dar ne straduim ca lucrurile sa aiba o evolutie liniara pe intregul parcurs al lui 2010", a declarat Alexandru Cociorba, director de marketing al societatii. Informatii suplimentare, la
www.decorlux.ro