China Communications Construction Company (CCCC), cel mai important antreprenor din China, a consemnat o crestere de 26,8% a veniturilor din 2009 fata de cele 12 luni anterioare, pana la 227 miliarde yuani - CNY (echivalentul a 33,2 miliarde USD). Profitul net al societatii a sporit cu 18,5%, la 7,2 miliarde CNY (1,05 miliarde USD). Cea mai mare contributie la cifra de afaceri a avut-o divizia de infrastructura, respectiv 166 miliarde CNY (24,3 miliarde USD), reprezentand un avans de 35,6% fata de anul anterior. In ceea ce priveste contractele noi, in 2009 au fost semnate documente in valoare de 358 miliarde CNY (52,3 miliarde USD), cu 34,7% mai mult decat in 2008, volumul lucrarilor la drumuri si poduri dublandu-se fata de cel din anul precedent. "In 2010 avem in vedere eficientizarea activitatilor si mentinerea marjelor de profit cel putin la nivelul actual. In acelasi timp, vom incepe extinderea pe segmente de piata cu potential si vom continua dezvoltarea diviziilor de constructii de cai ferate, tuneluri si galerii de metrou", a declarat Zhou Jichang, presedinte al companiei. Informatii suplimentare, la www.ccccltd.com.cn
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.