Compania Brick Romania a demarat in cursul anului trecut un proiect de implementare a solutiilor de energie verde pentru unitatile sale de lucru. Primul magazin Brick care a beneficiat de instalarea panourilor fotovoltaice a fost cel din Constanta, investitia pentru aceasta unitate ridicandu-se la 1 milion de lei pana in acest moment. Panourile instalate pe magazinul din Constanta asigura deja aproximativ 35% din necesarul de energie, respectiv 220.000 kW anual, la o putere instalata de 196 kW. Retailerul estimeaza ca investitia se va amortiza in 5 ani.
„Solutiile de energie verde trebuie sa se regaseasca pe agenda tuturor marilor jucatori economici, intr-un context general in care energia reprezinta o provocare. Anul trecut am luat decizia de a implementa panourile fotovoltaice pe toate unitatile noastre de lucru si am inceput cu magazinul din Constanta. Pentru aceasta unitate, am atins deja cu aceste sisteme 35% din necesar si estimam o economie anuala de aproximativ 280.000 lei. Vom continua sa investim si anul acesta in implementarea acestei solutii verzi pe alte magazine din portofoliul nostru, ceea ce asigura un management sustenabil al business-ului si reducerea gradului de dependenta energetica si totodata contribuie la diminuarea poluarii”, a declarat Oana Nechita, Director Executiv Brick Romania.
Dupa magazinul Brick Constanta care utilizeaza deja energia verde, compania va extinde aceste solutii si la celelalte magazine Brick din Mangalia, Ovidiu si Giurgiu, care vor beneficia si ele de panouri fotovoltaice. In plus, magazinele pe care compania urmeaza sa le deschida in anii viitori in Oradea, Ploiesti si Bucuresti au deja inclusa in proiect implementarea energiei verzi. Obiectivul companiei este ca treptat intreg portofoliul sau de unitati sa utilizeze energie din surse verzi. In aceeasi strategie de tranzitie catre energia verde, Brick Romania are in plan pentru viitor si schimbarea flotei de masini cu unele electrice.
Brick Romania, primul brand romanesc de magazine de bricolaj, home improvement si proiecte DYI cu cel mai bun raport calitate-pret de pe piata, infiintat in 2002, se afla in proces de extindere a retelei sale nationale de magazine. In prezent, compania opereaza cu 4 magazine: Brick Constanta, primul magazin al companiei, inaugurat inca din 2002, Brick Mangalia deschis in 2017, Brick Giurgiu deschis in 2019 si centrul regional Ovidiu inaugurat in vara anului 2021. Retailerul planuieste inaugurarea unui magazin in Oradea, cu o suprafata de 10.000 mp in interior si peste 200 de locuri de parcare. Alte orase vizate pentru noi deschideri in viitor sunt Brasov, Ploiesti, Bucuresti, Cluj sau Iasi.