Concernul Atlas Copco Group, din Suedia, specializat in dezvoltarea de tehnologii destinate industriei prelucratoare, extractive si a constructiilor, a raportat, pentru anul fiscal 2010, o cifra de afaceri de 19,4 miliarde coroane suedeze - SEK (1,8 miliarde euro), in crestere cu 22% fata de nivelul corespunzator exercitiului financiar precedent. La randul lor, comenzile au avut o dinamica deosebita, majorandu-se cu 28%, pana la valoarea de 19,3 miliarde SEK. Rata profitului a fost de 10,7%, iar fluxul operational de numerar de 2,53 miliarde SEK. Obiectivele stabilite, prin care sa se asigure o dezvoltare sustenabila si eficienta din punct de vedere economic sunt: cresterea anuala medie a incasarilor cu 8%; grad ridicat de remunerare a capitalului; sporire anuala a dividendelor cu 50%. Pe termen scurt, specialistii companiei preconizeaza o consolidare a cererii pentru toate produsele promovate, fiind de asteptat ca solicitarile pe segmentul echipamentelor miniere venite dinspre regiunile aflate in curs de dezvoltare sa sporeasca puternic. Informatii suplimentare, la www.atlascopco.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.