RO EN
Coșul este gol

ALUMIL: Scadere de 17% a cifrei de afaceri, in 2009

Recent, conducerea companiei Alumil Rom Industry a dat publicitatii rezultatele financiare preliminare (neconsolidate) aferente anului 2009. Potrivit documentului, cifra de afaceri neta s-a diminuat cu 17%, de la 113,62 milioane de lei in 2008 la 94,28 milioane de lei in 2009. In acelasi timp, la indicatorul "productie vanduta" se consemneaza o valoare de 51,66 milioane de lei (-0,85% fata de cele 56,48 milioane de lei din anul precedent), ceea ce denota faptul ca Alumil a ramas – si in perioada de recesiune – o societate caracterizata prin stabilitate si dinamism. O diminuare de 25,4% s-a inregistrat in ceea ce priveste veniturile incasate ca urmare a vanzarii marfurilor, deprecierea fiind relativ apropiata de nivelul estimat in ceea ce priveste activitatea intragrup. La capitolele "productie realizata de entitate pentru scopurile sale proprii si capitalizata", respectiv "alte venituri din exploatare" se remarca o majorare, insa o tendinta descendenta este observata la indicele "cheltuieli de exploatare (total)", care au ajuns la 85,86 milioane de lei in comparatie cu 100,75 milioane de lei, datorita implementarii unui program specific anticriza la nivelul firmei. In documentul semnat de Michalis Sotiriou (administratorul Alumil Rom Industry) si intocmit de Ciprian Balasca (director economic) se mai precizeaza faptul ca profitul net al exercitiului financiar s-a situat la 8,5 milioane de lei, fiind cu 11% mai mic fata de 2008, cand acest indice a insumat 9,56 milioane de lei. Informatii suplimentare, la www.alumil.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter