RO EN
Coșul este gol

75% din energia folosita de pompele de caldura Junkers este regenerabila

Junkers, marca a concernului german Bosch, a inclus in oferta, incepand din septembrie a.c., o noua gama de produse de termotehnica, respectiv pompele de caldura. Aceasta lansare reprezinta o continuare a campaniei demarate de Junkers in vederea promovarii echipamentelor termotehnice “prietenoase” cu mediul inconjurator. Solul si panza de apa freatica pot fi utilizate ca surse de energie pentru pompele de caldura, iar dupa petrol si gaz, energia pamantului reprezinta cea de-a treia generatie de surse de incalzire. Compania urmareste ca prin lansarea pe piata a pompelor de caldura sa contribuie la generarea eficienta si ecologica a caldurii utilizate pentru incalzire si pentru prepararea apei calde, pana la 75% din energia folosita provenind astfel din natura. "Noile produse sunt echipamente ecologice, economice si durabile, reprezentand o sursa de caldura regenerabila care nu este limitata de indeplinirea unor conditii deosebite, avand o durata mare de exploatare. Acestea sunt doar cateva dintre motivele care ne fac sa credem ca pompele de caldura se vor bucura de un mare succes in Romania", a declarat Alexandru Eftimiu, director regional de vanzari, Divizia Termotehnica - Robert Bosch SRL. Numarul pompelor de caldura instalate in Europa creste de la an la an. In Elvetia, in fiecare a treia casa nou construita este instalata o pompa de caldura. In Suedia, peste 90% din casele noi sunt incalzite cu pompe de caldura. Pe piata din Romania, aceste produse sunt relativ noi, care au in schimb un potential de dezvoltare extrem de ridicat. Informatii suplimentare, la www.bosch.com.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter