RO EN
Coșul este gol

3M: Afaceri de 6,2 miliarde USD la noua luni

Concernul international 3M, din Minnesota - SUA, a raportat rezultatele financiare pentru trimestrul al treilea din 2009. Conform documentelor oficiale, vinzarile in perioada iulie - septembrie a anului trecut au fost de 6,2 miliarde USD, in scadere cu 5,6% fata de acelasi interval din 2008. Comparatia cu trimestrul al doilea indica o majorare de 8,3% a veniturilor, ceea ce sugereaza reluarea cresterii economice. La divizia industriala, datele releva o diminuare a cifrei de afaceri cu 9% fata de anul trecut. Pentru a compensa aceste tendinte, strategia pe termen scurt prevede: orientarea spre domeniul exploatarii petroliere marine; lansarea de folii protectoare destinate aplicarii pe suprafetele vitrate (in vederea prevenirii pagubelor permanente produse de graffitti); promovarea de benzi adezive pentru executia de panouri solare; introducerea unui nou sistem abraziv de tip ceramic (destinat prelucrarii metalelor); lansarea unui sistem inovator (pelicula tip "film"), cu aplicatii in industria vitrajelor arhitecturale, care permite patrunderea a 90% din radiatia luminoasa, blocind 97% din caldura solara. Pentru ultima parte a anului 2009, conducerea companiei s-a asteptat la o mentinere a conditiilor existente pe majoritatea pietelor-tinta, la nivel global. In concluzie, pentru a se evita eventualele derapaje, va fi mentinut un control strict al disciplinei operationale si managementului financiar. Totodata, se va pune accent pe identificarea si fructificarea la maximum a tuturor oportunitatilor ce pot aparea in perioada urmatoare. Informatii suplimentare, la www.3m.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter