Onduline, lider global in furnizarea de solutii pentru acoperisuri usoare, cu o experienta de 70 ani in domeniu, este prezent in Romania, prin filiala Onduline Materiale de Constructii. Compania ofera o gama variata de sisteme integrate de acoperire si renovare a acoperisurilor, prin intermediul unui portofoliu inovator. Strategia de dezvoltare si expansiune a firmei are la baza trei valori fundamentale, reprezentate de simplitate, fiabilitate si angajament complet pe calea de sustinere a conceptului de sustenabilitate. In prezent, Onduline detine 11 unitati proprii de fabricatie, in cadrul carora procesul de productie se desfasoara cu indeplinirea si respectarea stricta a standardelor impuse de cele mai prestigioase organizatii de certificare din domeniu pentru protectia mediului: consum redus de energie, reciclare de inalta tehnologie, amprenta de carbon pozitiva (fara deseuri periculoase), fiind produse eco responsabile. Prin apropierea de utilizatorii finali, Onduline a reusit sa obtina o intelegere in profunzime a exigentelor clientilor, cu privire la materialele pentru acoperisuri. Pentru informatii suplimentare, click aici
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.