Dupa recenta schimbare de identitate vizuala si reorganizare a activitatilor, Proinvest Group a redefinit brandul propriu MBS (Metalic Building Systems) drept o marca dedicata exclusiv pietei constructiilor. Aceasta decizie a fost dictata de necesitatea definirii optime in raport cu firmele competitoare si pentru a diferentia solutiile respective de cele destinate aplicatiilor industriale. Astfel, MBS reuneste, in prezent, toate produsele si sistemele din otel dezvoltate special pentru acest domeniu de activitate. Marca semnifica angajamentul Proinvest Group de a oferi solutii de calitate, adaptate la cerintele si provocarile individuale ale clientilor. Programul de productie include o mare diversitate de produse destinate executiei de cladiri noi si renovarii celor existente, precum si sisteme pentru infrastructura si logistica. Proinvest Group este membru al A3PR (Asociatia Producatorilor de Panouri si Profile din Romania) si concureaza pe piata materialelor de constructii din otel cu firme multinationale consacrate, cum ar fi Ruukki, Megaprofil si Lindab. Pentru informatii suplimentare, click aici
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.