Manpower Group, liderul global al pietei de resurse umane, a raportat pentru intervalul iulie – septembrie 2022 un castig net de 2,13 USD. Profitul net al intervalului a fost de 111,3 milioane USD, comparativ cu 97,7 milioane USD in anul anterior. Incasarile s-au plasat la 4,8 miliarde USD, ceea ce constituie o contractie de 7% fata de perioada similara din 2021. De mentionat ca rezultatele prezentate anterior includ costurile de integrare aferente achizitiei de la U.S. Experis, de asemenea fiind afectate de cresterea dolarului SUA in raport cu valutele straine. La o baza de valuta constanta, veniturile au crescut cu 5%, iar, excluzand impactul costurilor de integrare si al celor de restructurare din anul precedent, profitul net pe actiune diluata a crescut cu 32%. Conducerea Manpower a afirmat ca performantele recente reflecta imbunatatiri continue ale mixului de afaceri si ale cererii pentru serviciile promovate, in pofida cresterii incertitudinii globale legate de inflatie, costurile energetice si majorarea ratelor dobanzilor. In prezent, multe segmente ale pietei sunt in crestere, iar grupul continua sa investeasca in resurse pentru a captura aceste oportunitati de crestere. In acelasi timp, implementeaza masurile necesare privind costurile pe acele segmente care se confrunta cu o incetinire a cererii de pe piata. In general, piata muncii ramane rezistenta si pe ea se manifesta o cerere solida.
***
ManpowerGroup este principala companie globala de solutii pentru forta de munca care sustine organizatiile sa se transforme intr-o lume a muncii in schimbare rapida, prin aprovizionarea, evaluarea, dezvoltarea si gestionarea fortei de munca necesare pentru a asigura aceasta tranzitie. Grupul dezvolta solutii inovatoare pentru sute de mii de companii in fiecare an, oferindu-le angajati calificati si gasind, in acelasi timp, locuri de munca durabile pentru milioane de oameni dintr-o gama larga de industrii si competente. In 2022, ManpowerGroup a fost desemnata una dintre cele mai etice companii din lume, pentru al 13-lea an consecutiv. In Romania, subsidiara locala a raportat pentru 2021 o cifra de afaceri de 74,74 milioane de lei, cu 3% mai mica fata anul anterior.