Considerat un angajator de top atat la nivel european, cat si local, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, a investit, in cei 9 ani de activitate pe piata din Romania, peste 3 milioane de euro pentru pregatirea angajatilor.
„La Hornbach este esentiala capacitatea angajatilor de a putea raspunde oricarui client, indiferent de raionul de care se ocupa, si de a oferi o consiliere pe masura. Astfel, toti angajatii noi beneficiaza atat de traininguri standard, cat si specifice, deoarece ne dorim sa fim permanent in topul preferintelor clientilor atunci cand vine vorba de consilierea specializata oferita de personalul nostru”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.
Astfel, potrivit acestuia, compania a investit, inca de la intrarea pe piata locala, in 2007, peste 3 milioane de euro in programe dedicate pregatirii angajatilor noi si a celor existenti. De asemenea, reprezentantul companiei a mai afirmat ca peste 59% dintre angajati se afla in companie de mai mult de 3 ani si jumatate.
In acest moment, Hornbach are peste 700 de angajati, din care cca. 650 in magazine, iar rata medie anuala de fluctuatie a personalului este sub 4%, fiind astfel mult mai mica fata de cea intalnita, in medie, in sectorul de retail.