Gi Group Holding a incheiat anul 2021 cu o cifra de afaceri de peste 3,2 miliarde euro, in crestere cu 30% fata de anul 2020. Pe piata din Romania, compania a inregistrat o crestere de 40% fata de 2020, ajungand in prezent la o cifra de afaceri de peste 19 milioane de euro. Cresterea este sustinuta in primul rand datorita diversificarii portofoliului de clienti noi in zona de White Collars, dar si datorita proiectelor de relocare internationala pe care grupul le deruleaza in prezent.
„Chiar daca ne-am confruntat cu provocari in ceea ce priveste deficitul de forta de munca, pandemia inversand raportul dintre cerere si oferta, in special in agricultura, HoReCa sau constructii, am reusit sa ne construim strategia din perspectiva oportunitatilor. Astfel, de anul trecut am inceput sa derulam proiecte de relocare a fortei de munca, care, intr-o perioada plina de incertitudini, ne-au ajutat sa crestem cifra de afaceri in Romania cu 40% fata de 2020. De asemenea, datorita echipei noastre de profesionisti, cu experienta vasta in acest domeniu, am reusit sa plasam anul trecut in companii cu 300 de persoane mai mult fata de 2020”, declara Cristian Huzau, Country Manager Romania.
De asemenea, odata cu anuntarea rezultatelor financiare Grupul a decis finalizarea procesului de eficientizare a activitatii companiei, decizie strans legata de evolutia companiei si de dorinta de a raspunde, eficient si organizat cerintelor pietei.
Stefano Colli-Lanzi, Presedinte si CEO al Gi Group Holding: „Strategia lansata de Gi Group Holding a permis o crestere rapida nu doar in Italia, ci mai ales in strainatate, datorita operatiunilor numeroase de M&A. Ne pozitionam ca fiind un jucator important la nivel global, capabil sa concureze cu alti lideri din acest sector. Cresterea noastra este una sustenabila, iar decizia de a simplifica structura Grupului vine din dorinta de a eficientiza si facilita operatiunile financiare in cel mai bun mod posibil”.
Gi Group Holding va coordona activitatile filialelor, prin maximizarea oportunitatilor globale si simplificarea proceselor, imbunatatind gradul de recunoastere prin promovarea strategiei de fuziuni si achizitii. Aceasta decizie a fost adoptata, in primul rand, datorita cererilor venite din partea companiilor a caror activitate este impactata de sezonalitate si care, conform specificului industriei inregistreaza cereri crescute in anumite perioade.