
Vanzarile din Franta au avut cel mai putin de suferit in urma crizei
In domeniul fabricatiei de sticla, impactul reducerii cheltuielilor a fost hotarator, ducand la o crestere a marjei de la pragul de rentabilitate pana la aproximativ 6%. Cifra de afaceri a fost de 4,57 miliarde euro, in scadere cu 17,6% fata de anul anterior. Situatia din sectorul produselor pentru constructii s-a stabilizat, gratie masurilor de restructurare implementate. Astfel, vanzarile au totalizat 10,41 miliarde euro, cu 13,55 mai putin ca in 2008. In ceea ce priveste divizia de materiale inovatoare, incasarile au fost de 7,79 miliarde euro (-19,5% fata de anul precedent). Din punct de vedere geografic, operatiunile desfasurate in Franta s-au diminuat cu 12,1% (11,5 miliarde euro), lucru valabil si pentru celelalte state din UE (-17%). Cele mai mici deprecieri au fost inregistrate in America de Nord, unde cifra de afaceri a totalizat 4,86 miliarde euro (-11,5%).
Mai mult de 80% din investitii, orientate spre obiective precise
Pentru 2010, conducerea Saint-Gobain se asteapta la imbunatatirea climatului economic in Europa de Vest si America de Nord, mizand pe consolidarea pozitiei grupului in statele cu economii aflate in curs de dezvoltare. Obiectivele prioritare sunt: cresterea rezultatelor financiare; stabilizarea fluxurilor de numerar la nivelul de un miliard de euro; acordarea unei atentii deosebite structurii financiare. Masurile care vor fi luate vizeaza: stabilirea unei strategii optime de preturi; reducerea costurilor si realizarea unor economii aditionale in valoare de 220 milioane de euro; implementarea unei discipline financiare stricte; specularea tuturor oportunitatilor oferite de piata si orientarea preponderenta spre tehnologiile de eficientizare energetica si resurse regenerabile. Alaturi de fondurile alocate pentru dezvoltarea de noi capacitati in zonele cele mai dinamice din punct de vedere al cresterii economice, acestea trebuie sa aiba o pondere de 80% din bugetul de investitii al anului 2010. Informatii suplimentare, la www.saint-gobain.com
In domeniul fabricatiei de sticla, impactul reducerii cheltuielilor a fost hotarator, ducand la o crestere a marjei de la pragul de rentabilitate pana la aproximativ 6%. Cifra de afaceri a fost de 4,57 miliarde euro, in scadere cu 17,6% fata de anul anterior. Situatia din sectorul produselor pentru constructii s-a stabilizat, gratie masurilor de restructurare implementate. Astfel, vanzarile au totalizat 10,41 miliarde euro, cu 13,55 mai putin ca in 2008. In ceea ce priveste divizia de materiale inovatoare, incasarile au fost de 7,79 miliarde euro (-19,5% fata de anul precedent). Din punct de vedere geografic, operatiunile desfasurate in Franta s-au diminuat cu 12,1% (11,5 miliarde euro), lucru valabil si pentru celelalte state din UE (-17%). Cele mai mici deprecieri au fost inregistrate in America de Nord, unde cifra de afaceri a totalizat 4,86 miliarde euro (-11,5%).
Mai mult de 80% din investitii, orientate spre obiective precise
Pentru 2010, conducerea Saint-Gobain se asteapta la imbunatatirea climatului economic in Europa de Vest si America de Nord, mizand pe consolidarea pozitiei grupului in statele cu economii aflate in curs de dezvoltare. Obiectivele prioritare sunt: cresterea rezultatelor financiare; stabilizarea fluxurilor de numerar la nivelul de un miliard de euro; acordarea unei atentii deosebite structurii financiare. Masurile care vor fi luate vizeaza: stabilirea unei strategii optime de preturi; reducerea costurilor si realizarea unor economii aditionale in valoare de 220 milioane de euro; implementarea unei discipline financiare stricte; specularea tuturor oportunitatilor oferite de piata si orientarea preponderenta spre tehnologiile de eficientizare energetica si resurse regenerabile. Alaturi de fondurile alocate pentru dezvoltarea de noi capacitati in zonele cele mai dinamice din punct de vedere al cresterii economice, acestea trebuie sa aiba o pondere de 80% din bugetul de investitii al anului 2010. Informatii suplimentare, la www.saint-gobain.com