Compania Recticel (din Belgia), care desfasoara activitati in domeniul materialelor izolatoare pentru constructii, a realizat vanzari de 1,27 miliarde euro in 2009, in scadere cu 17,9% in comparatie cu anul anterior. Cea mai semnificativa diminuare a fost raportata pe segmentul auto (-39%). Vanzarile de spume flexibile (divizie care reprezinta aproximativ 50% din afacerile grupului) s-au diminuat cu 11,6% - pana la o valoare de 570,6 milioane de euro. Cifra de afaceri a acestui departament a fost afectata de climatul economic nefavorabil, in special pe pietele din Europa de Vest. Afacerile din cadrul segmentului de materiale izolatoare pentru constructii au sporit cu 6,4%, la 166,5 milioane de euro, din care 150,5 milioane de euro au reprezentat vanzarile de produse specifice pentru cladiri (+8,9%), majorare sustinuta de implementarea programelor guvernamentale de reabilitare termica. Pentru a contracara efectele nefavorabile ale contextului economic asupra companiei, reprezentantii Recticel au intreprins masuri de reducere a costurilor, minimizare a investitiilor si restructurare a activitatii de productie.
Concernul este reprezentat pe piata autohtona a constructiilor de Eurofoam Romania, cu sediul in Sibiu. Informatii suplimentare, la www.recticel.com