Grupul nord-american PPG – unul dintre cei mai importanti competitori activi pe piata mondiala a vopselelor – a reusit sa incheie trimestrul al treilea al anului fiscal in curs cu vanzari nete de 4,4 miliarde USD, ceea ce reprezinta un spor de 19% comparativ cu rezultatele perioadei similare a exercitiului financiar precedent. Avansul organic a fost incurajat in mare masura de majorarea cu 6% a preturilor de livrare. In ceea ce priveste veniturile nete, acestea au fost cu 16% mai mici fata de cele din perioada de referinta, cumuland 481 milioane USD. Pe segmentul sistemelor performante de acoperire, incasarile din cele trei luni analizate s-au plasat la ...
Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI
Va multumim!
ABONARE (click aici): PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88