Knauf Insulation Romania, divizia de materiale izolante a grupului german Knauf, mentine previziunile de majorare a cifrei de afaceri cu 20% pentru anul curent pe plan local, in ciuda contextului economic defavorabil. Astfel, reprezentantii firmei estimeaza o valoare a acesteia de pana la 9 milioane de euro, pana la finele anului 2009, bazandu-se pe extinderea retelei de clienti si a portofoliului de produse. "Nu am renuntat la planurile de deschidere a unui centru de distibutie in Romania, pentru a imbunatati serviciile de livrare in special din punct de vedere temporal. In momentul de fata, vanzarile se realizeaza prin intermediul a circa 50 de distribuitori la nivel national, piata principala de desfacere fiind reprezentata de municipiul Bucuresti si, in general, de marile orase", a declarat Adrian Garofeanu, director comercial al Knauf Insulation Romania. Societatea detine o cota de piata de peste 15% vizand, pe termen lung, majorarea acesteia cu pana la 35%. Pentru anul curent Knauf Insulation isi propune extinderea parteneriatelor locale si consolidarea pozitiei pe piata din Romania, prin oferirea unor produse usor de instalat si manevrat.
Costurile pentru izolarea termica se amortizeaza in 4 ani
Conform oficialilor companiei, investitiile realizate in izolarea termica a spatiilor de locuit pot fi recuperate in cel mult 4 ani, in timp ce in decurs de 30 de ani se poate ajunge la economii de 7 ori mai mari decat suma cheltuita initial. "Izolarea locuintelor ramane un subiect de actualitate in 2009, chiar si in contextul crizei si indiferent de modul in care aceasta ar putea influenta economia romaneasca. Interesul populatiei pentru reducerea factorilor de intretinere prin diminuarea consumului de energie si, implicit, prin izolarea optima a locuintelor, este in crestere si sustine dezvoltarea pietei materialelor izolante", a precizat reprezentantul firmei. Izolarea termica genereaza o scadere a costurilor de incalzire cu aproximativ 50%, in timp ce pierderile de caldura scad cu pana la 80%.
***
Kanuf Insulation a intrat pe piata romaneasca in 2008 ca fabricant de produse din vata minerala de sticla si vata minerala bazaltica, pe un segment in valoare de circa 50 milioane de euro. Anul trecut, in Romania s-a inregistrat un consum de circa 18.000 de tone de vata minerala de sticla si de aproximativ 40.000 de tone de vata minerala bazaltica.
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.