Grupul İzocam Ticaret ve Sanayi AS (din Turcia) - specializat in fabricatia de materiale termoizolante - a reportat, pentru anul fiscal 2011, o cifra de afaceri de 303,72 milioane lire turcesti - TL (circa 167 milioane USD), in crestere cu 14,2% fata de exercitiul financiar precedent. Din punct de vedere cantitativ, productia de vata minerala a fost de 74.715 tone, cea de paneluri s-a situat la 1,82 milioane mp, in vreme ce pe segmentul de mase plastice rezultatele raportate au indicat un nivel de peste 463.000 mc. Oficialii Izocam au subliniat faptul ca in ultima perioada au fost intensificate eforturile de depasire a probelemelor generate de criza economica, acestea afectand activitatea companiei, mai ales avand in vedere relatiile stranse de afaceri cu parteneri din Germania si Franta. In ceea ce priveste economia nationala, ritmul de crestere a fost mentinut, Produsul National Brut (PNB) inregistrand o imbunatatire de 8,2%. De asemenea, sectorul constructiilor a fost deosebit de dinamic, raportand majorari de 10,6%, in trimestrul al treilea din 2011, ceea ce a generat o imbunatatire a livrarilor pe plan local, in vreme ce incasarile din activitati de export s-au diminuat in mod substantial. Informatii suplimentare, la www.izocam.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.