Fabryo Corporation a inregistrat, in intervalul iunie - iulie 2010, o majorare de 16% a cotei valorice, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, se arata intr-un comunicat al firmei. Compania a inregistrat cresteri la principalele categorii de produse, cel mai dinamic segment fiind cel al lacurilor (majorare de 58% in volum si 62% in valoare). In sectorul vopselelor lavabile, cresterea valorica a fost de 14%, in timp ce emailurile au inregistrat un avans de 12%. Rezultatele obtinute mentin estimarile initiale ale companiei, privind majorarea cotei valorice anuale cu minimum 24%. “Ultimele date MEMRB (companie din Cipru care furnizeaza informatii despre vanzarile retail pentru diverse categorii de produse de consum n.r.) indica o crestere fata de intervalul aprilie - mai, astfel incat ne mentinem tinta pentru acest an, in ceea ce priveste consolidarea pozitiei de lider. Ne mentinem pozitia pe piata de vopseluri decorative, printr-o crestere constanta, datorata proiectelor inovatoare, investitiilor in reteaua de retail si lansarilor de noi produse”, a declarat Aliz Kosza, director general executiv al societatii. Conform cifrei totale de afaceri, Fabryo estimeaza ca detine o cota valorica de 30% din piata totala a produselor decorative, inclusiv colormixuri si tencuieli (categorii care nu sunt incluse in monitorizarea MEMRB).
***
Fabryo Corporation este cel mai mare producator de pe piata de lacuri si vopsele decorative din Romania, cu vanzari realizate exclusiv pe piata locala. Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse si grunduri, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss si Rost. Actionar unic al Fabryo Corporation este fondul de investitii suedez Oresa Ventures. Informatii suplimentare, la www.fabryo.ro