Decor Floor, companie lider in domeniul pardoselilor comerciale pe piata imobiliara, cu un istoric de 17 ani si venituri de 15 milioane de euro in 2021, anunta schimbarea denumirii companiei in WeMat.
"Decizia de rebranding a venit in contextul dezvoltarii si cresterii businessului, astfel incat sa putem oferi partenerilor nostri cea mai buna experienta comerciala, care de cativa ani nu mai acopera doar pardoselile. Pe langa 270.000 mp de pardoseli livrati in perioada 2020-2021, avem contractate livrari pentru 25.000 mp de fatade ventilate in 2021-2022", a declarat Octavian Moroianu, Fondator & CEO WeMat.
Sub noua denumire, compania isi va extinde aria de servicii catre alte domenii precum fatadele ventilate, activitatea de antreprenor general (unde a livrat anul trecut un proiect major de renovare pentru o cladire de birouri din zona Barbu Vacarescu) mobilier sau retail, WeMat planuind si dezvoltarea unui marketplace. In 2021 compania a livrat peste 3.100 mp de sisteme de partitionare, pentru cei mai importanti chiriasi din piata de birouri. Primul proiect de fit-out, pentru unul dintre gigantii IT din Romania, este deja in implementare si va fi predat pana la finalul primului trimestru al anului in curs, o suprafata ce depaseste 3.800 mp.
"WeMat reprezinta un nume compus - We si Matter-, cuvinte ce reprezinta unitatea companiei precum si expertiza echipei intr-o piata dinamica si puternic competitiva", lamureste oficialul companiei conceptul noii denumiri.
Prezenta pe piata imobiliara de 17 ani, compania a fost parte din dezvoltarea accelerata imobiliara, contribuind in toata aceasta perioada la realizarea celor mai impozante constructii din Romania. Cele mai reprezentative proiecte derulate in ultimii ani includ Campus 6.2 si 6.3 dezvoltate de Skanska, Dacia One - Atenor, Globalworth Square, J8 – Portland Trust, Matei Millo, Tandem si U Center – Forte Partners sau Tiriac Tower.
Pentru 2022, WeMat estimeaza afaceri de 18 milioane de euro, previzionand continuarea investitiilor semnificative pe piata imobiliara. "Ne asteptam ca noul context sa propulseze proiectele publice de anvergura, atat din zona medicala, cat si in educatie, sustinute de investitii guvernamentale de amploare", releva Octavian Moroianu una din tendintele pentru 2022. In ceea ce priveste segmentul de office, oficialii WeMat preconizeaza ca acesta va ramane la un nivel stabil pentru urmatorii doi ani doarece atat apetitul dezvoltatorilor, cat si al corporatiilor va reveni, chiar si in contextul modului de lucru hibrid.
***
Compania WeMat, care a functionat sub denumirea Decor Floor, ofera solutii de amenajare si constructii pentru dezvoltatori imobiliari din segmentele office, rezidential, retail, hotelier sau industrial, precum si investitorilor in active medicale sau educationale. WeMat lucreaza pentru companii precum AFI Europe, Atenor, Auchan, Banca Transilvania, Forte Partners, Globalworth, Hervis, Portland Trust, Raiffeisen Bank, Skanska, sau Tiriac Holdings.