Lasselsberger Ceramics Romania, detinatorul brandului CESAROM si unicul producator local de placi ceramice, anunta lansarea Pro Club, platforma dedicata profesionistilor din domeniul constructiilor si amenajarilor. Aceasta isi propune sa formeze comunitati de specialisti precum mesteri faiantari sau arhitecti, designeri de interior, dezvoltatori imobiliari, constructori, comunitati care sa fie permanent conectate la noutatile si inovatiile CESAROM.
Astfel, toti profesionistii care se inregistreaza in platforma Pro Club au acces direct la o serie de beneficii si programe de fidelizare oferite de companie, precum: promotii cu premii exclusive, acces la evenimente de prezentare a produselor noi, training-uri sau workshop-uri si nu in ultimul rand vor putea fi recomandati in proiectele clientilor directi.
Prima promotie a clubului CESAROM Pro Club este deja anuntata pentru acest an si se desfasoara in perioada 15 ianuarie – 15 aprilie 2023. Premiile oferite sunt, in cazul mesterilor faiantari, o masina profesionala de taiat placi ceramice Rubi TZ 1150, iar pentru arhitecti, designeri si dezvoltatori, 3 telemetre BOSCH GLM 120 C Professional. De asemenea, membrii ProClub care incarca fotografii si filme de la proiectele sau lucrarile in care au utilizat placi ceramice CESAROM sunt automat inscrisi in promotiile clubului.
„Prin platforma Pro Club dorim sa ne adresam direct profesionistilor din domeniu si sa le punem la dispozitie informatii si noutati relevante pentru activitatea lor. Credem ca este mai mult decat necesara pe piata din Romania construirea unei comunitati dedicate industriei, care sa beneficieze de avantaje precum acces gratuit la evenimentele de specialitate. Procesul de inregistrare in platforma Pro Club este unul facil si rapid, direct din website-ul CESAROM, care a fost actualizat cu o serie de noi functionalitati integrate si un design interactiv”, a declarat Petrisor Grindeanu, Director General al Lasselsberger Ceramics Romania.
Noi functionalitati in cadrul website-ului CESAROM
In toamna anului trecut, compania a lansat noua versiune a website-ului CESAROM, ce permite vizualizarea produselor din portofoliu pe categorii, in functie de specificul utilizarii lor. Acestea pot fi accesate aplicand multiple filtre precum: destinatie, tipul designului, culoare, dimensiune sau colectia din care face parte, pentru un proces de cautare mult mai facil pentru clienti. CESAROM pune la dispozitia clientilor sai o gama larga de produse, de la gresie portelanata si faianta, pana la decoruri, mozaicuri sau piese speciale, care ajuta la finisarea pardoselilor interioare sau exterioare.
Produsele CESAROM prezentate in cadrul website-ului sunt insotite de fisa tehnica in care producatorul ofera informatii detaliate despre domeniile de utilizare, modul de aplicare, recomandari in alegerea adezivului, a chitului de rosturi, cu informatii clare pentru intregul proces de placare.
In plus, produsele pot fi probate prin aplicatia web ARdesigner, bazata pe tehnologia realitatii augumentate. Aceasta functioneaza pe conceptul unei „cabine de proba” virtuale, unde utilizatorii au posibilitatea de a vizualiza gresia si faianta CESAROM in propria incapere.
O alta functionalitate noua a webiste-ului CESAROM este „Calculator placi” pentru fiecare produs, care ghideaza clientii in a alege cantitatea corespunzatoare de produse in functie de tipul acestora, dimensiunea si suprafata in metri patrati a incaperii. Rezultatul in urma operatiunii de calcul ofera informatii despre numarul total de placi necesare, precum si numarul de cutii, incluzand un plus de 10% ce reprezinta pierderea de montaj. Ulterior, clientii CESAROM au posibilitatea sa selecteze si sa salveze produsele favorite si cantitatile acestora in sectiunea „Wishlist”, pe care le pot distribui celor alaturi de care iau deciziile de amenajare, dar si catre specialistii CESAROM, pentru a beneficia de consultanta pentru o alegere potrivita.
In cadrul sectiunii „De unde cumperi” din website, clientii pot accesa harta interactiva cu functii de filtrare pe judete sau chiar localitati, precum si functia „Drive me there”, pentru a fi ghidati rapid catre cele mai apropiate magazine proprii CESAROM sau partenere de unde pot fi achizitionate produsele.
Tot in cadrul noului website, clientii pot beneficia de un tur virtual al noului showroom CESAROM, situat in Bucuresti, pe Soseaua Mihai Bravu nr. 12. Acesta propune un concept unic si inovator de expunere si vanzare de placi ceramice in Romania, ce ofera clientilor consultanta de inalta specializare, asistata prin aplicatii profesionale de proiectare 3D si servicii de livrare la domiciliu.
Noul website CESAROM ofera si o sectiune de „Blog”, cu articole menite sa inspire clientii in decorarea si amenajarea propriilor spatii. Articolele de blog sunt impartite pe doua categorii: inspiratie sau tips & tricks, precum si sfaturi de la specialistii CESAROM pentru cumpararea sau placarea cu gresie si faianta a spatiilor.
Clientii pot accesa in cadrul website-ului atat catalogul interactiv cu produse din portofoliul companiei, cat si brosura Solutii Ceramice Complete in format online, ce ofera informatii tehnice in detaliu despre solutiile ceramice CESAROM.