In 2009, compania AkzoNobel Powder Coatings a inregistrat o cifra de afaceri de 1,9 milioane de euro la nivel national, ceea ce reprezinta un nivel optim in contextul economic actual. "Analizand tendintele din prezent si situatia pietei specifice, pentru acest an ne propunem o mentinere a veniturilor. Datorita crizei economice resimtite in toata lumea, piata constructiilor din Romania a stagnat in 2009, ceea ce a dus si la o scadere a volumului vanzarilor de vopsea pulbere. Pentru a contrabalansa aceste fenomene negative, am construit un plan de marketing puternic si am incercat sa oferim permanent clientilor o gama diversa de produse. Astfel, in 2009, am lansat colectia de vopsele pulbere Premium Collection, alcatuita din 24 de nuante ce au la baza tehnologia Ultradurabila. De fapt, reprezentanta din Romania a introdus rapid pe piata locala tehnologia Ultradurabila inovatoare (promovata de AkzoNobel Powder Coatings pe plan international), strategia pentru dezvoltare din 2010 presupunand masuri similare. Practic, ne-am propus lansarea colectiei Futura 2010-2013, care va include produse in 50 de nuante noi, bazate, de asemenea, pe tehnologia Ultradurabila. De asemenea, o alta caracteristica esentiala a intregii game este aceea ca materialele au proprietati ecologice, in conformitate cu normele actuale, incepand cu a doua jumatate a lui 2009 toate produsele AkzoNobel Powder Coatings fiind inscriptionate cu mentiunea "Every Color is Green" (Fiecare culoare este "verde"). In continuare, ne propunem sa facem fata situatiei economice dificile, prin adoptarea unui plan de marketing ce vizeaza comercializarea de produse care sa corespunda cerintelor actuale ale utilizatorilor, caracterizate si de un raport optim calitate-pret. Nu in ultimul rand, ne focalizam atentia asupra dezvoltarii serviciilor, prin acordarea consultantei tehnice de specialitate. Livrarile in Romania se realizeaza fie prin intermediul filialei autohtone, fie direct de la depozitul principal ce aprovizioneaza clientii din zona Europei de Sud-Est, cu sediul in Atena - Grecia. Trebuie remarcat faptul ca partenerii concernului AkzoNobel Powder Coatings beneficiaza si de expertiza specialistilor grupului (care are o experienta de peste 360 de ani in domeniul vopselelor pulbere). Prin investitii sistematice in cercetare si tehnologie de inalta calitate, AkzoNobel demonstreaza inca o data faptul ca este o corporatie orientata spre dezvoltare sustenabila", a declarat Anamaria Hodorogia, specialist de marketing in cadrul AkzoNobel Powder Coatings. Informatii suplimentare, la
www.akzonobel.com