Compania Sto Group, cu sediul in central in localitatea Stuehlingen - Germania - specializata in productia/comercializarea de materiale pentru realizarea si finisajul fatadelor - a comunicat pentru anul fiscal 2011 o cifra de afaceri de 1,2 miliarde euro, reprezentand o crestere de 12,3% fata de exercitiul financiar precedent. Pe piata din Germania, incasarile au totalizat 529,4 milioane de euro (+8,2%), iar veniturile din activitati derulate in alte regiuni au insumat 577,4 milioane de euro (+16,2%). Operatiunile pe segmentul de fatade au evoluat in mod exceptional pe pietele traditionale, mai ales datorita conditiilor meteorologice deosebit de favorabile. Pe termen scurt, conducerea concernului Sto anticipeaza o majorare de 3,5% a cifrei de afaceri, care in exercitiul financiar curent ar putea atinge nivelul de 1,145 milioane de euro. Aceasta crestere moderata va fi acompaniata de continuarea strategiei agresive de achizitii publice, fiind totodata pus un accent deosebit pe imbunatatirea performantelor logistice si controlul strict al costurilor legate de personal. In aceste conditii, este posibil ca profitul operational pentru 2012 sa inregistreze un anumit regres fata de nivelul actual, de 104,5 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.sto.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.