RO EN
Coșul este gol

UPONOR: Majorare de 10% a vanzarilor din Europa

Producatorul de tubulatura Uponor, cu sediul central in Helsinki - Finlanda, a comunicat datele financiare aferente primelor 9 luni din 2010. Raportul oficial releva realizarea unor vanzari nete in trimestrul al treilea in valoare de 205,5 milioane euro, in crestere cu 5,2% fata de perioada corespunzatoare din 2009. In intervalul ianuarie - septembrie, cifra de afaceri a insumat 567,5 milioane de euro (+1,4%). Din punct de vedere al structurii livrarilor, divizia de materiale de constructii din Europa a realizat incasari in valoare de 138 milioane de euro (+9,9%), iar cea din SUA a consemnat venituri de 30 de milioane de euro (+1,8%). In ceea ce priveste segmentul de solutii pentru infrastructura, vanzarile corespunzatoare acestuia au fost de 40,4 milioane de euro. Oficialii companiei explica majorarile substantiale prin cresterea cererii de sisteme capabile sa asigure eficientizarea energetica a imobilelor, tendinta manifestata pregnant in Europa atat pe segmentul cladirilor noi, cat si la cel de reabilitari. Sistemele de tip PEX si cele realizate din materiale compozite continua sa inregistreze o consolidare a pozitiei pe piata instalatiilor, trendul fiind accelerat si de sporirea preturilor la cupru. Referitor la produsele destinate executiei lucrarilor de infrastructura, se observa o mentinere a acestora la nivelul din 2009, factorul care a determinat cresterea cifrei de afaceri fiind constituit de majorarea costurilor generata de gradul ridicat de volatilitate manifestat pe piata materiilor prime. Informatii suplimentare, la www.uponor.com   

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter