Vanzarile raportate de producatorul finlandez de radiatoare Rettig pentru primele trei luni din 2015 au scazut cu 5,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 211,8 milioane de euro. Afacerile companiei isi continua trendul descrescator, dupa ce in 2014 a inregistrat o contractie anuala a rulajului, cu 4,1%, la 933,4 milioane de euro. In Romania, compania este reprezentata printr-o filiala omonima cu incasari anuale de circa 7 milioane de euro, cea mai importanta marca distribuita la nivel local fiind Purmo.
Potrivit celui mai recent raport financiar trimestrial al grupului, indicatorul de profitabilitate EBITDA s-a majorat, in intervalul ianuarie - martie 2015, cu 3,7% fata de intervalul corespunzator din 2014, pana la 28,8 milioane de euro, in timp ce EBIT a crescut cu 4,8%, la 10,9 milioane de euro, iar datoriile nete totale ale grupului Rettig s-au redus cu 8,6%, pana la 301,3 milioane de euro.
Potrivit estimarilor conducerii companiei, mediul economic si de afaceri din Europa se va mentine provocator, context in care principalele obiective al grupului finlandez vor fi imbunatatirea indicatorilor de profitabilitate si continuarea implementarii strategiei de eficientizare si optimizare a operatiunilor.